jenkkakahvat pois?

epätoivoinen

Moi! Oon 15 vuotias tyttö painan 54kiloo ja pituutta löytyy n. 175cm! Harrastuksen kautta treenejä on 3-4 kertaa viikossa viikonloppuisin 0-2 peliä:) Sen lisäksi käyn 2-3 kertaa viikossa salilla treenaamassa, mutta silti tuntuu että vatsanalue on jymähtänyt samaan!:( Vatsalihakset tuntuvat kyllä kovilta, mutta jenkkakahvat pysyvät siinä vyötäröllä edelleen. Oon aina ollu se laiha tyttö, joten ei ole liikalihavuudesta kyse. Voiko kylkirutistukset leventää keskivartaloa ja ns. kiinteyttää jenkkakahvoja, jolloin ne pysyvät saman kokoisina mutta kovempina? Syön terveellisesti, en syö herkkuja. Auttakaa!

3

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amatööri

Kun katsoo sinun mittasuhteitasi, niin ohjeeni on tämä.

Treenaa monipuolisesti, syö terveellisesti ja ole itsellesi armollinen.

Nauti siitä, että olet huippukunnossa ja näytät jokaisen ulkopuolisen silmään todella hyvälle.

"Jenkkakahvasi" katoavat itsestään muutamassa vuodessa kunhan seuraat ohjeitani!
      :-)

• epätöivoinen

Eniten mua tässä ärsyttää se, että annan itseni ahdistua peilikuvasta, joka ei tosiaankaan ole mitenkään liikalihava. Yksi tutuistani on parantumassa anoreksiasta ja pelkään, et en osaa hallita mieltäni ja sairastun siihen itsekin. Saatan helposti mennä nälkäisenä nukkumaan ja urheilusta on tullut pakkomielle. Ahistaa, kun ite tajuun kumminkin, mitä teen, mutta kauneusihanteet vievät voiton..

• spaceri

Jospa kokeilisit joogaa. Siinä voisi saada vähän etäisyyttä omiin ajatuksiin. Mielikuvat omasta kehosta voisivat muuttua myönteisimmiksi.
      Suosittelen ashtangajoogan alkeita, koska olet noin urheilullinen. Siinä riittää myös fyysistä haastetta, joten voit luopua jostain nykyisistä liikuntaharrastuksistasi, etenkin niistä joiden harrastaminen on muuttunut pakonomaiseksi. Ota ainakin vähän lomaa niistä harrastuksista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      89
      7627
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      105
      5522
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4738
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4662
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3382
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2768
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2447
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2408
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2372
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2244
    Aihe