Onko nyt niin ettei keskisuomen alueelta löydy ollenkaan LUOVUTUSIKÄISIÄ kissanpentuja??? Olemme etsineet maatiaiskissanpoikasta. yht.otot: p.0451382414. s.posti; outimakela@netti.fi
Hinta: 0---->
Yhteystiedot: Outi Mäkelä
M: Kissanpentu, Keskisuomen alue.
3
303
Vastaukset
- Myös kissanpentuja
Etsin myös 3-4 kk vanhaa maatiaiskissanpentua Itä- ja Kaakkois-Suomen alueelta. Olen etsinyt jo yli 2 kuukautta. Ei tunnu löytyvän...
Olen soittanut ja ottanut yhteyttä ilmoituksiin, mutta yleensä kaikki pennut menevät heti tai ovat menneet jo ennen ilmoituksen julkaisemista.
Pohjanmaalla ja Lapissa pentuja olisi, mutta matka on taitaa olla liian pitkä.
Emme halua ulkomailta tuotuja pentuja, vaan suomalaisia. Kyseessä eläinrakas perhe ja hyvä hoito on taattu.
Kaikki vinkit huomioidaan, lähetä yhteystietoja: sari.sudensalmi(at)gmail.com- Myös kissanpentuja
Iloisia uutisia pentu löytyi vihdoin reilun 3 kuukauden etsinnän jälkeen. Aikas läheltä. Sitkeys etsinnöissä palkitaan.
Kiitos lähetetyista vinkeistä! Kissa löytyi kuitenkin Tori.fi:n kautta. - satu5
Myös kissanpentuja kirjoitti:
Iloisia uutisia pentu löytyi vihdoin reilun 3 kuukauden etsinnän jälkeen. Aikas läheltä. Sitkeys etsinnöissä palkitaan.
Kiitos lähetetyista vinkeistä! Kissa löytyi kuitenkin Tori.fi:n kautta.oliko pentuja vain 1? millaisen vauvan sait?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e692223- 1041911
- 1451671
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 1051622
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851377- 1191289
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä201220Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241170