Eli mietittiin kaverin kanssa onko Budapestissä tai Unkarissa yleisesti helppo päästä baariin, vaikkei ikää vielä olekkaan 18 vuotta? Kiitos jo etukäteen! :)
Budapest yöelämä
mlasi
1
382
Vastaukset
- Ei kannata
Yöelämä on ainakin paljon rankempaa kuin täällä koto-Suomessa, joten varoituksen sana. Budapestissa isoimmat klubit ovat auki arkipäivisinkin aamuyöhön asti ja meininki on tietysti siinä mielessä villimpää. Sitä en tiedä, pääseekö kuinka helposti baariin alaikäisenä. Itse olin juuri täysi-ikäisenä reilaamassa, ja menimme juhlimaan isolla porukalla. Yksin en olisi uskaltanut, koska baarien ympärillä pyöri ties minkämoisia hämärähemmoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897