Hei! Saako Tampereen yliopistossa hyvää ja erinomaista opetusta Hallintotieteen yksikössä? Kannattaako Hallintotieteitä opiskella, löytyykö töitä tulevaisuudessa? Mitäs tiedätte/luulette?
HTM ja Tampere!
4
251
Vastaukset
- ekoni poni mioni
Itse olen tyytyväinen opintojen tasoon. Työllistyminen riippunee jonkin verran suuntautumisesta ja sivuaineista. Esim. julkinen talousjohtaminen ja siihen sivuun kauppiksesta kursseja voi olla ihan työllistävä polku. Hallintotiede tai kuntajohtaminen ei vaikuta niinkään tulevaisuuden alalta. Itse en lähtisi opiskelemaan pääaineena hallintotiede, vaan erikoistuisin johonkin. Julkisoikeuden opiskelijat kamppailevat työmarkkinoilla lakimiesten kanssa. Ympäristö ja aluepolitiikka on ainakin ihan mielenkiintoista, en tiedä työllistymisestä.
Nämä siis vain mietteitä toisen vuoden hallintotieteilijältä UTA.lta, kysy lisää jos nappaa.. - kiinnostunut1
Millaisiin tehtäviin hallintotieteitä opiskelemalla työllistyy?
- mibihucu
Virkamieheksi julkiselle sektorille, asiantuntijuusala riippunee pääaineesta.
- plaplapla
voi työllistyä myös yksityiselle sektorille, tosin siihen vaikuttaa suuresti työkokemus ja opintojen suuntaus (esim. talous) ja sivuaineet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337