Eli mikä urheilu harrastus? Olen 14 vuotias poika
mikä urheiluharrastus 14v pojalle?
2
102
Vastaukset
- spaceri
Asetu selälleen makuulle huoneen lattialle, kädet ja jalat erillään toisistaan.
Pistä silmät kiinni ja haaveile. Millaisiin harjoituksiin, peleihin, urheiluun voisit itsesi kuvitella. Listaa ne ajatukset, jotka nousevat pintaan.
Sitten vain googlaamaan, paikkakunta: esim. ypäjä, esteratsastus. Katso puhelinnumero tai sähköposti ja ota rohkeasti yhteyttä (näytti löytyvän ainakin yksi hevosopisto mutta tämä oli tietenkin vain esimerkki).
Nuoria aina kaivataan urheiluseuroihin.
SInun on löydettävä se sisältäsi, älä anna toisten määritellä oikeaa vastausta. Voi olla että oikean harrastuksen löytäminen vaatii myös kokeiluja, ehkä se ei löydy heti kerrasta. Tietenkin tilanteeseen vaikuttaa myös kotipaikkakunnan seurat ja harrastusmahdollisuudet. - monipuolisuus hyväks
Eikä tarvitse ajatella, että yksi laji. Monipuolisuus on hyväksi. Kannattaa kokeilla eri lajeja. Mieti, tykkäätkö harrastaa yksin vai ryhmässä. Minä tykkään molemmista, joskus yksin, joskus ryhmässä.
Tykkäätkö, että joku ohjaa vai haluatko mennä omia polkujasi. Ulkoilu on yksi tärkeä osa liikuntaa. Tykkäätkö pyöräillä, skeittailla, uida, suunnistaa, harrastaa yleisurheilua, freesbeetä, melontaa, soutua, juoksua, kävelyä.
Kun kokeilet, niin kokeile kolme kertaa samaa lajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337