Hellou
Olen ollut 6kk au pairina Dublinin keskustan tuntumassa ihanalle perheelle, johon kuuluu suomalainen äiti, irlantilainen isä sekä 4,6 ja 8-vuotiaat pojat.
Joudun kuitenkin lähtemään takaisin suomeen toukokuussa, ja autankin tässä juuri etsimään uutta au pairia toukokuun alusta heinäkuun alkuun saakka.
Jos kiinnostuit, niin ota rohkeasti yhteyttä! Kerron mielelläni lisää :)
suviiii-@hotmail.com
Kesäksi Dubliniin au pairiksi!
9
468
Vastaukset
- Kysymyssss
Tiedätkö onnistuko perheelle se, että au pair olisi toukokuun lopun suomessa käymässä ja palais sitten ihan heinäkuun alussa?
- Kysymyssa
Siis tottakai lisämatkat maksaisin itse
- Suviiikkk
Tarkoititko kesäkuun alussa? Sitten se kyllä onnistuisi! Laita s-postia vaikka jos vielä kiinnostaa :)
- Kysymysss
Suviiikkk kirjoitti:
Tarkoititko kesäkuun alussa? Sitten se kyllä onnistuisi! Laita s-postia vaikka jos vielä kiinnostaa :)
S-posti lähetetty :) kesäkuuta tarkoitin :D
- Henna3
Onko sopiva au pair jo löytynyt?
- harmi..
Lähtisin heti, mutta pääsisin vasta juhannuksen jälkeen. :/
- ...
Joutuuko au pair maksamaan itse lennot Dubaihiin? Minkälaista palkkaa perhe maksaa?
- Dublinfan
Dublin ja Dubai on kyllä aikalailla eri kaupunkeja :D
- ...
Dublinfan kirjoitti:
Dublin ja Dubai on kyllä aikalailla eri kaupunkeja :D
Haha tuli pieni lukivirhe! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309