Eli täällä 13-vuotias poika joka tahtoisi sixpackin. Sixpackia ei ole pakko saada kesään mennessä. Olen 151cm ja painan 40kg. Pitääkö tästä ruveta lenkkeilemään ja kuntoilemaan ensin vähän ylimääräistä mahaa pois ja sitten vasta kunnolla vatsalihaksia treenaamaan? Kiitos jos vastaat ja vastaattehan sitten asiallisesti.>:(
6-pack
5
133
Vastaukset
- Ei nälkiintyneille
Ei pidä. Jos painat noin vähän, niin ei sinulla mitään ylimääräsitä ole. Ala vaan treenaamaan koko kroppaa. Pelkää sixpack muuten narukätisessä rimpulassa on ihan naurettavan näköistä.
- Torppaliini
Eip. En olisikaan pelkkiä vatsalihaksia tavoittelemassa vaan tasasesti lihasta vähän joka puolelle, mutta vatsalihaksiin en ole niin perehtynyt joten kysyn täällä apua:)
- Torppaliini
Olisiko jotain koko kropan treeniohjelmaa kotiin? Kotona täällä 2,5- ja 5kilon painot ja leuanvetotanko.
- Torppaliinu
Olisiko jotain pientä treeniohjelmaa kotiin? Nettisivuja, videoita tai jotain muuta. Täällä kotona minulla on 2,5- ja 5 kilon painot ja leuanvetotanko.
- Cheertyttö_
Itselläni on sixpack ja sain sen, että tein joka päivä sata vatsalihas toistoa. Eli, teet joka päivä vaikka koulun jälkeen vatsalihaksia. Muista syödä terveellisesti. Itse olen 140 cm pitkä ja painan 29kg.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294