Okei.. Mun äidillä on miesystävä joka on sitä noin 10-11vuotta vanhempi. Ja se on siellä nyttenkin yötä. Ja mulla ja mun pikkuveljellä oli tänää 10:45 aamu ja oon vieläkin kotona, koska mulla on kuume, mutta mun äiti sano että se haluaa nukkua ja ilmottaa herättyään. Saan siitä 99% varmuudella jälki-istuntoa. Oon jo nyt myöhässä. :/ Enkä voi ite käydä Wilmassa ilmottamassa että oon kuumeessa, pahassa flunssassa, pään särky on sietämätön ja kylmä ja kuuma lämpötilat vaihtelee. Kuume vaihtelee 37 - 38 asteessa. :/ Mun ope on ulkomailla ja sijainen on, mutta ei edes esitellyt itseään enkä tiiä mitä teen nyt? Auttakaa!
Äiti ei ilmoita kouluun? :(
Auttakaakohta13vuotiasta
2
161
Vastaukset
- MARUZELLAAHA
No mä suosittelen että sä nyt rauhotut sillä tuo stressaaminen lisää kuumetta. Ei siitä istuntoa tule sillä kumminkin äitisi ilmoittaa et oot kipee.
- pååååå
Joo jos jollain on vielä samanlainen tilanne ni kannattaa vaan lopettaa se panikoiminen ja kyllä sille opettajalle vielä ilmoitetaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732845
- 642723
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239