Sinä, joka asut Jyväskylässä tai olet muuttamassa sinne!
Huolestuttaako sinua se, millaisen kämppiksen saat? Kämppis voi olla täysin erilaisen kuin sinä, hulivili tai ryyppyveikko.
Muutan Jyväskylään opiskelemaan tulevana syksynä, eli elokuussa 2014. Olen elämänmyönteinen ja myötätuntoinen 23-vuotias nainen. En juo, enkä polta, olen suht koht siisti ja melko hiljainen ja psykologiasta kiinnostunut. Mulla on terveelliset elämäntavat, lenkkeilen ja kirjoitan.
Toiveissani on kahden hengen kimppakämppä, jota kumpikin voi pitää kotinaan ja jossa on lämminhenkinen ja rauhallinen tunnelma :)
Saisimme kumpikin olla paljon itseksemme omissa huoneissamme. Välillä voitaisiin silti viettää yhdessä aikaa. Leffojen yhdessä katsomista, ruuan laittamista, lautapelien pelaamista tai vaikka yhteisiä metsäretkiä.
Iälläsi, sukupuolellasi tai taustallasi ei ole merkitystä.
Ryyppykavereita en kämpällä sulata (saati sitä, että kämpässä pidettäisiin ryyppybileet).
Jos huokea vuokra ja tämmöinen mukava kämppis kiinnostaa, niin laita sähköpostia. Os.: serequin@gmail.com
(Huom. q:lla, eli sereQuin)
JYVÄSKYLÄ: Kiinnostaako RAUHALLINEN kämppis?
SatuJS
1
302
Vastaukset
- SatuJS
Nostan tätä ilmoitusta. Mulla ei ole suhteesi tosiaan muita "vaatimuksia" kuin se, ettet juurikaan biletä /juo. Muutan Jyväskylään heinä-elokuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902717- 1041931
- 1191708
- 1451701
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä311661Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2861405- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241190