Missä on kaikki kuulumiset ?
Olette poistaneet ihmisten kuulumiset - mitään ilmoittamatta
Todellakin erittäin asiakaspalvelu ystävällistä . En enää yhtään ihmettele että tätä foorumia vihataan
Ihmettelen ettei kukaan kiusaa tuon enempää.
MISSÄ ON KAIKKI KUULUMISET ?
3
<50
Vastaukset
Kun miettii että aller oy ja 7 pas*ka-päivää lehti varsinainen julkkisten roskisten tonkija lehti - niin lähinnä ihmettelen että kukaan noista on enää edes hengissä. Miten Suomessa voi olla tällainen huijari lehtitalo ja huijari sivusto.
Tulen kaikille mainitsemaan että suomi24 on huijari foorumi
Siellä yksi ja sama tyyppi kirjoittaa itsensä kanssa sekä asian kielteiset että myönteiset puolet.
Että ihan on täyttä huijausta tämä foorumi kuten lehtikin.
Nytkin on kaikki kuulumiset varastettu.Voisitte antaa meille edes nappulan millä ottaa turhanpäiväiset ystävähaut veke.
Kun teidän työntekijä tekee rekattuja nikkejä ja hakee ystävyyttä ja poistaa nikin niin valo palaa kokoajan.
Joten kirjekuorella ei tee mitään.
Kaiken te valehtelette , sanaakaan ei ole totta
Ihmisetn normaaleja kirjoituksia häviää.
Minäkin yritin keskustella huuhaa. Siellä kaksi tappeli sanoin menkää ulos tappelee se poistettiin – Kirjoitin uuden aloituksen musiikista – se poistettiin ja sitten toivotin hyvää pyhää – se poistettiin – Tämä on sairas foorumi.
Mihinköhän tämä on tarkoitettu ?Kun miettii noita kaikkia mainostajia, että miksi ne mainostaa täällä ja kenelle?
Ymmärtääkö ihmiset että te jotka käytätte noiden firmojen tuotteita – te maksatte tämän kaiken ylläpidon.
Ja noiden palkat.
Jos minä näen oman kauppani mainoksen täällä laitan sen boikottiin.
Laitan boikottiin kaikki jotka tähän firmaan rahojamme tuhlaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113266Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1341514Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841325
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2281322Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631207- 891200
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 811104