Joo Eli onko tääl EMEKEISTÄ TYKKÄÄVIÄ TYYPPEJÄ ITE TUUNAAN NIITÄ ONKO SAMANLAISIA KOMMENTTIA HETI
onko tääl ketää emekeistä tykkäviä tyyppejä
3
162
Vastaukset
- thumbs up 4 Emek
Kyllähän Emekin rekat on hienoja mutta tila loppuu kesken jos niitä rupeaisin keräilemään. Yksi mulla on minkä sain 80-luvulla joululahjaksi, Scania 142H sorarekka.
Silloin oli myös muita Suomalaisia muovisia henkilöautomallejakin, esim. Toyota Corolla DX, VW Golf Mk1, Saab 99 ja 900, Volvo 240, jne., tosin ne oli muiden valmistajien tekemiä, esim. Nyrhinen ja Ståhlberg. Harmi kun niitä ei valmisteta enää. Nykyään tietysti on saatavana tarkkoja pienoismalleja monessakin mittakaavassa joissa on peilit ja pyyhkijät jne.- boda--ari
Kyllä kyllä
- boda--ari
boda--ari kirjoitti:
Kyllä kyllä
Mulla on tuunattu Volvo löytyy kaikki mitä oikeessakii rekois noin päällepäin uuden mallin Volvo fh16 XL puuauto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309