Onko muita tulijoita? :) Oon tulossa yhen kaverin kanssa, ja ei olla kumpikaan ennen käyty! Muihinkin leirille tulijoihin ois kiva tutustuu!
Sailan talli 2. yleisleiri 2014
13
120
Vastaukset
- poneilija01
Ihmisiä tänne :D
- Salla:D
Mä tuun, lähetän tän viestin kyl vähä myöhäs, enää 3 päivää!! En oo itsekkään koskaan ennen käynyt ja yksin tuun. Kuinka kauan oot ratsastanu ja kuinka vanha oot? :)
Tai no oot kai nimimerkin perusteella nollaykköne? :D
- Poneilija01
Joo oon 01 :D eli siis 13 ;) ja oon ratsastanu kai 4(?) vuotta :)
mä tuun yhen kaverin kanssa ja ei siis olla ennen käyty kumpikaan!
ootko miettinyt kenet hsluisit hoitsuks? Mun mielestä nalle ja fredi kuulostaa aika kivoilta :D - Poneilija01
Poneilija01 kirjoitti:
Joo oon 01 :D eli siis 13 ;) ja oon ratsastanu kai 4(?) vuotta :)
mä tuun yhen kaverin kanssa ja ei siis olla ennen käyty kumpikaan!
ootko miettinyt kenet hsluisit hoitsuks? Mun mielestä nalle ja fredi kuulostaa aika kivoilta :DJa se poku ;)
Kiva et vastasit! Mä oon 12 mut 02 ja mä oon ratsastanu kai vain jotain vähän päälle 2 vuotta pätkissä :D Ja musta Nalle, Kukka, Muppe, Poku, Nappula ja Eppu (jos se siis on siel) nii kuulostaa kivalta! :) Paitsi en usko et saan enää mennä shettiksillä koska oon 166cm :D no hoitsuks voi aina toivoo :D Ja mua pelottaa, mut uskon kuitenkin et siel on kivaa :) Ja eiks siel pitäny olla sunnuntain 18.00? Ja mikä sun nimi on et ''tunnistan'' sut sieltä (ei oo pakko kertoo jos et haluu tääl :))
Ja Ziko ja ehkä Kallekin :D
- Poneilija01
Joo, eppukin vaikuttaa tosi kivalta jos se tosiaan on vielä siellä :D ja joo mun nimi on Tuuli ;)
jos sulla on instagram niin löydyn sieltä nimellä @tuulimariaa_
oikeestaan kaikki niistä poneista kuulostaa mukavilta, mutta joo mäkin oon tosiaan jo 168cm, että en ihan pikkuponeilla varmaan pääse menemään :D:D - Poneilija01
Poneilija01 kirjoitti:
Joo, eppukin vaikuttaa tosi kivalta jos se tosiaan on vielä siellä :D ja joo mun nimi on Tuuli ;)
jos sulla on instagram niin löydyn sieltä nimellä @tuulimariaa_
oikeestaan kaikki niistä poneista kuulostaa mukavilta, mutta joo mäkin oon tosiaan jo 168cm, että en ihan pikkuponeilla varmaan pääse menemään :D:DJa joo sunnuntaina klo 18 :)
Uuu pyydän seuraa sua siel :) Oon ite Salla :D
- Poneilija01
Okei ;D mäkin seuraan sua :P
Kiva :D Missäpäin Suomee asustelet ja onks sul sinne pitkä matka (siis sinne leirille)? :D
- Poneilija01
Asun täällä Tampereen lähellä :D en kyllä yhtään tiiä kauan täältä ajaa Mäntsälään :'D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096