KOSKA OLEMME NIIN RIKKAITA ,TERRORISTIEN SUOJELIJOITA.
SUOMI ANTAA 2-3 MILJARDIA AVUSTUSTA LONKALTA
21
129
Vastaukset
- Kehitysapu Ukrainaan
No hei, eihän se oo kun Suomen nykyinen KEHITYSavun määrä.
Sovitaan ettEI anneta afrikkaan lainkaan kehitysapua
ja annetaan ne veljeskansalle. - waler
Hitto,silloin kun venäläiset osti meiltä sähköverkon,
2 miljardia ei löytynyt Kataisen mukaan mistään,nyt tosta vaan - waler
Hitto,lastensairaala kustantais vaan 160milliä,siihenkin
joudutaan keräämään kansalaisilta,kun ei ole valtiolla varaa.
hitto vie? - Ei sentään...
EU on luvannut avustuksina 1-2 miljardia euroa, USA yhden miljardin. Koko paketti on 11 miljardia, josta valtaosa lainoina. Suomi ei ole sopinut mitään.
Tässä on vaan ristiriita. Ukrainan tarve on suunnilleen 30-40 miljardia. Venäjä on luvannut pitää edelleen voimassa lupaamansa noin 15 miljardia.
Kaikkiaan nämä apupaketit yhteensäkään eivät riitä. EU on liian köyhä huoltamaan Ukrainaa.- waler
Miten mä käsitin,että tosta 11.miljardista on PIENIN osa lainoja?
Täytyy lukea uudestaan,palaillaan - waler
waler kirjoitti:
Miten mä käsitin,että tosta 11.miljardista on PIENIN osa lainoja?
Täytyy lukea uudestaan,palaillaanMuutama"miljardi" kaipaa selitystä
1,6miljardia on lainaa ja 1,4 miljardia suoria avustuksia.
Loput tosta 11 miljardista tulee"apupaketteina" Euroopan investointipankin
sekä euroopan "jälleenrakennuspankin kautta"
Tämä on ihan uusi pankki minulle,ja mistälie rahansa saanut,kuin
euroopan veronmaksajilta,missään ei ilmene,että jaeltu raha olisi lainaa,
ja johan nimikin viittaa hyväntekeväisyyteen.
Iha normaali kysymys.TIENATAANKO TÄLLÄKIN?
- Väykky Pate
Naton tarkka ampujille korvausta
- Valtinpiikki
Sitävartenhan se Erkki sinne matkustaa.
- Äänestäkää persuja
Tässä se nähdään, että kuinka Suomi priorisoi asiat. Oman maan pienet lapset saavat edelleen odottaa uutta lastensairaalaa kun Urkaina painaa tärkeysjärjestyksessä ohi.
Helsingissä on asuntojonossa 27 000 hakijaa. Vuosittain asunto myönnetään noin 3000 hakijalle ja tässä jonossa maahantunkeutujat ovat koko ajan keulilla. Tiedättekö yhtään asunnotonta somalia? En minäkään. Mutta tiedän vaikka kuinka monta asunnotonta työssäkäyvää Suomalaista jotka asuvat erilaisissa tilapäismajoituksissa, teltoissa, yömajoissa, sukulaisten nurkissa, asuntovaunuissa ja ties missä kellareissa. Näistä olosuhteista he heräävät joka aamu lähteäkseen töihin ja palatakseen työpäivän jälkeen takaisin näihin olosuhteisiin. Somalit lojuvat uusissa kerrostaloissa kantakaupungin alueella puoleenpäivään ilman pienintäkään aietta hakeutua opiskelemaan ja työmarkkinoille koska ilmankin tulee toimeen mainiosti.
Olen menettänyt uskoni Suomalaisten poliitikkojen järjenjuoksuun.- waler
Juuri näin,katsokaa ketä seuraavaksi äänestätte ja toivottavasti
perussuomalaisia.
- cia nato mafia.
Ukrainaa pitääkin suojella Venäjän harhaiselta johtajalta.
- mäki.
Ottaisivat niiltä Ukrainan porhoilta jotka ovat korruptiolla kupanneet kansalta omaisuutensa.
- Karenssia
Putin pitäisi laittaa TYPiin.
- Eusa.
Ei centin centtiä ennenkuin kuin Ukrainassa on selvitetty kuka oikein orkestroi koko kriisin ja presidentin vallasta syöksemisen.
"Minua häiritsee, mitä Olga sanoi. On todisteita, että samat tarkka-ampujat olivat ampuneet niin poliiseja kuin väkijoukkoa", Paet sanoi nauhalla.
"Hän näytti myös kuvia, lääkäreiden mukaan kyseessä on sama käsikirjoitus, saman tyyppiset panokset", Paet jatkoi.
http://www.hs.fi/ulkomaat/Samat tarkka-ampujat saattoivat ampua Kiovassa poliiseja ja mielenosoittajia/a1394002163445?ref=hs-art-top-2Juu eiku ei sentin senttiä ennenku löytyy ne vajaa 50 mrd mitä Ukrainan kassasta kähvellettii!!! :/
- waler
Tuossa Ukrainan tukemisessa ei voi mitään muuta olla eu.lle
taka-ajatuksena,kuin että sielä on hehtaaritolkulla erinomaista
viljelymaata ja kaiken lisäksi halpaa sellaista.
Elikä kaikki tämä ,mikä on suomessa ajettu alas,saadaan aikanaan halvemmalla tuolta
.
Ilmankos hallituskaan ei ole ollut kiinnostunut neuvottelemaan parempaa
sopimusta suomalaisille viljeliöille
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka-ja-talous/kalmari-kauhistui-kokoomuksen-141-suunnitelmaa-1.46635Juu hyvä EUlle!
Mut: Venakot vetää kyl borsh-keitot nenää jos Ukraina piankin liittyy EUn meinaa siinä meni sit niidenkin vilja-aitta! Ja joutuvat alkaa kalliilla kyntää Siperian soita kylvö kuntoon!
- Sissussaat
Upsis
- Asekauppaan.
Rauhan turvaaminen on tuottoisaa bisnestä kun aseille vaan saadaan maksajat.
No jos menee entiseen malliin kuten kreikassa joka osti paljon uutta sotakalustoa rahoillaan niin hyvältä näyttää saksan , ranskan ja jenkkien asetuottajin taholta katsottuna. - upsistavaan
UPUP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565530Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212417Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2551695- 1141667
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231436Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly111227Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3291208Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681205Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3341190