Nimittäin Androidille ei ole saatavilla mobiilisovellusta jolla Katsomoa voisi käyttää!
Miksi iPadille ja WP:lle on sovellukset mutta ei Androidille?
Kts. MTV3 tekstisivu 271
MTV Katsomo syrjii Androidiakin
45
630
Vastaukset
- Uusavuttomalle
Miksi sille pitäisi olla erillinen sovellus ? Etkö osaa katsoa sitä selaimella ?
Katsomo.fi toimii Android-laitteilla ongelmitta ja ohjelmat näkyvät kuten pitääkin, myös kokoruututilassa (opettele käyttämään jos et saa kokoruututilaa käyttöön ohjelmien katselussa). Ei tulisi mieleenkään asennella tuollaisia turhia sovelluksia vaikka sellainen tulisikin Androidille joskus.
Melkoista uusavuttomuutta kun jokaiselle asialle pitäisi olla oma sovellus, kohta kai alat kysellä jokaiselle nettisivustollekin omia erikoisohjelmia niiden sivujen katseluun nettiselaimen sijaan ?
Ei tuo emäntäkään ole iPadiinsa mitään katsomo-sovellusta asentanut vaan käyttää selaimella.- syrjintää
Tiedoks vaan että nettisivujen kautta käyttäessä vaaditaan Silverlight jota ei ole myöskään Androidille saatavissa!!! Eli MTV syrjii kaikella keinoin linux-käyttäjiä!!!
Ei tässä ole mistään uusavuttomuudesta kyse! - padroid
Onks sun ipad android?
- Uusavuttomalle
syrjintää kirjoitti:
Tiedoks vaan että nettisivujen kautta käyttäessä vaaditaan Silverlight jota ei ole myöskään Androidille saatavissa!!! Eli MTV syrjii kaikella keinoin linux-käyttäjiä!!!
Ei tässä ole mistään uusavuttomuudesta kyse!Ei muuten vaadita Silverlightia vaan sivusta aukeaa mobiiliversio joka toimii ilman sitä hopeavaloa. Uusavuton ei ilmeisesti ole vaivautunut edes kokeilemaan ?
- On se vaikeata...
padroid kirjoitti:
Onks sun ipad android?
Itselläni on Android-laite ja emännällä iPad. Luetun ymmärryskö tökkii ?
- Höppö höppö
syrjintää kirjoitti:
Ei tässä ole mistään uusavuttomuudesta kyse!Mulla on kaksi android laitetta, ja noissa molemmassa pelaa MTV:n Katsomo.
Enkä ole niihin lataillut mitään Silverlight tai jotain muita mono-ohjelmia.
(Muuten MTV:n Katsomon sivullahan on että ne ei tue edes noita mono-ohjelmia)
Ainut joka ei toimi androidissa on YLE-are firefox selaimella, koska siihen ei näemmä saa adobe flashia 10. tai uudempaa ?
Mutta Androidin omalla Google selaimella se kyllä toimii aivan kuten Puppy Linuxessakin. - jatkan tuota
Höppö höppö kirjoitti:
Mulla on kaksi android laitetta, ja noissa molemmassa pelaa MTV:n Katsomo.
Enkä ole niihin lataillut mitään Silverlight tai jotain muita mono-ohjelmia.
(Muuten MTV:n Katsomon sivullahan on että ne ei tue edes noita mono-ohjelmia)
Ainut joka ei toimi androidissa on YLE-are firefox selaimella, koska siihen ei näemmä saa adobe flashia 10. tai uudempaa ?
Mutta Androidin omalla Google selaimella se kyllä toimii aivan kuten Puppy Linuxessakin."Ainut joka ei toimi androidissa on YLE-areena firefox selaimella, koska siihen ei näemmä saa adobe flashia 10. .. tai uudempaa ? "
Jota se kaipaa kun kokeilin androidin firefoxia.
Siihen oli kyllä jonkinlainen video jossa kerrottiin englanniksi, miten tuon adobe flashin saa asennettua Firefoxille.
Tosin en löytänyt mistään sellaista adobe flashia androidiini, ja kun muut videot kyllä toimii myös tuossa firefoxissa ..
Mietin toimisikohan tuo flash androidin Firefoxin kanssa ?
https://play.google.com/store/apps/details?id=mobi.browser.flashfox
Tosin itse en tuota tarvitse, koska kaikki toimii kuten pitää.
Täällä on kovasti itserakkaita guruja jotka eivät omien vähäisten taitojensa takia suvaitse antaa oikeita ohjeita vaan vetävät herneen siihen klyyvariinsa ja uhoavat kuin pienet lapset uhmaiässä kaupan kassalla.
Kasvakaa aikuisiksi ja hankkikaa elämä.
Ensiksikin mainostv on edelleen naimisissa mikkisoftan kanssa ja kovasti yrittävät sitä tukea edelleen. Katsomo ja Filmnet tukeutuvat tekniikkaan jota Microsoft on yrittänyt ajaa alas jo 2010 asti kun html5 julkaistiin.
Maikkari on maksanut kalliit lisenssit vanhasta tekniikasta ja niitä on pakko käyttää vaikka se hankaloittaa jo businesta.
Toiseksi, he ovat ottaneet järjen käteen ja ovat tunnustaneet tosiasiat jo 60-80% yhteyksistä tehdään mobiilisti johon heidän käyttämänsä vanhentunut tekniikka on käyttökelvotonta. Heillä on kuitenkin tarkoitus saada myös android-laitteet palvelunsa pariin.
Kolmanneksi, beta versio mobiilisivusta on katsottavissa m.katsomo.com osoitteesta android tabletin OMALLA SELAIMELLA, muut aiheuttavat silverlight-liitännäispuute herjan. Dolphin-selain on myös toimiva.
Tarjonta on vielä kovin pientä, mutta toivoa sopii että se tulee kasvamaan kevään aikana kuten he ovat luvanneet.- Helppo linux.
"Täällä on kovasti itserakkaita guruja jotka eivät omien vähäisten taitojensa takia suvaitse antaa oikeita ohjeita vaan vetävät herneen"
Luin juuri VAIN tuon verran kirjoituksestasi. Miksi nähdä turhaa vaivaa ... ?
Helpolla ja ilmaiseksi pääsen, kun käytän LINUXIA. - isäpappa
Helppo linux. kirjoitti:
"Täällä on kovasti itserakkaita guruja jotka eivät omien vähäisten taitojensa takia suvaitse antaa oikeita ohjeita vaan vetävät herneen"
Luin juuri VAIN tuon verran kirjoituksestasi. Miksi nähdä turhaa vaivaa ... ?
Helpolla ja ilmaiseksi pääsen, kun käytän LINUXIA.Niimpä, hahmotus on tuo 160 merkkiä maksimissaan.
Miksi edes vastata, jos keskittyminen on akvaariokalan (5s) luokkaa?
Ihan tiedoksi vain "nerolle" Linux- poitsulle, Android:kin ON linux-jakelu ;=)
Samoin WebOs, juu et tunne, mutta googlaa!
P.S oliko riittävän lyhyitä virkkeitä? (virke=lause, ei tarvitse googlata)
- Helppo Windows!
Minä pääsen vielä helpommalla, kun käytän vain ja ainoastaan Windowsia! Mulla toimii nyt kaikki mahdollinen, mikä tietokoneella pitääkin!
Windows - Toimivuus!- Wintrolli hiljaa
Toimiihan siinä Windowsissa kaikki mahdollinen, ainakin haittaohjelmat ja virukset. Hyödyllisten ohjelmien toimivuus onkin sitten vähän kyseenalaista, usein toimivuus on heikkoa ja Windows vielä hidastaa koneen toimivuuden lähes käyttökelvottomaksi.
Windowsia olen käyttänyt ihan tarpeeksi tietääkseni sen surkeuden, tuttuja ovat versiot 3.1 -> Windows 7 (mukaanlukien Windows server 2003). Eikä se palikkaleikki 8 tuonut mitään parannusta. - Osta vaarallisuutta
Windows on haittaohjelma. Silverlight on vakoiluohjelma.
Minä jatkan Linuxilla, koska haittaohjelmat eivät toimi.. - Puppe liNux
Osta vaarallisuutta kirjoitti:
Windows on haittaohjelma. Silverlight on vakoiluohjelma.
Minä jatkan Linuxilla, koska haittaohjelmat eivät toimi..Eikö edes haittaohjelmat muka toimi?
Kyllä muten toimii, tosin moni muu ei toimi. - tuxtux
Puppe liNux kirjoitti:
Eikö edes haittaohjelmat muka toimi?
Kyllä muten toimii, tosin moni muu ei toimi.Kyllä haittaohjelmat toimii windowsissa. Linuxiini niitä ei ole.
- Puppe liNux
tuxtux kirjoitti:
Kyllä haittaohjelmat toimii windowsissa. Linuxiini niitä ei ole.
Tottakit on, enemmän kuin Windowsiin, Androidissa ei paljon muuta olekaan.
- win-trollille tiedok
Puppe liNux kirjoitti:
Tottakit on, enemmän kuin Windowsiin, Androidissa ei paljon muuta olekaan.
" Tottakit on, enemmän kuin Windowsiin, Androidissa ei paljon muuta olekaan. "
Androidiin on tuhottomasti erilaisia hyötysovelluksia ja sitäpaitsi Android nyt on poikkeus, muihin linuxeihin ei haittaohjelmia ole lainkaan! - trollille..
Puppe liNux kirjoitti:
Eikö edes haittaohjelmat muka toimi?
Kyllä muten toimii, tosin moni muu ei toimi."Eikö edes haittaohjelmat muka toimi?
Kyllä muten toimii, tosin moni muu ei toimi. "
Puppelille Win-trollille, vain haittaohjelmat ei toimi linuxeissa, kaikki muu kyllä toimii!
Sitäpaitsi sellaista käyttistä kuin Puppe liNux ei ole olemassakaan, vaan se on Puppy Linux (suom. Koiranpentu linux)! Puppeli sulla on vaan mielessäs koska taidat olla "niitä miehiä"??? - Ubu-trollile tiedok.
win-trollille tiedok kirjoitti:
" Tottakit on, enemmän kuin Windowsiin, Androidissa ei paljon muuta olekaan. "
Androidiin on tuhottomasti erilaisia hyötysovelluksia ja sitäpaitsi Android nyt on poikkeus, muihin linuxeihin ei haittaohjelmia ole lainkaan!Onko haittaohjelmat sinun mielestä hyötyohjelmia?
- Puppe liNux
trollille.. kirjoitti:
"Eikö edes haittaohjelmat muka toimi?
Kyllä muten toimii, tosin moni muu ei toimi. "
Puppelille Win-trollille, vain haittaohjelmat ei toimi linuxeissa, kaikki muu kyllä toimii!
Sitäpaitsi sellaista käyttistä kuin Puppe liNux ei ole olemassakaan, vaan se on Puppy Linux (suom. Koiranpentu linux)! Puppeli sulla on vaan mielessäs koska taidat olla "niitä miehiä"???Sellaista käyttistä ei muuten ole olemassa kuin trollille..
Onko sulla puppelit mielessä, miksi? - trollille
Puppe liNux kirjoitti:
Sellaista käyttistä ei muuten ole olemassa kuin trollille..
Onko sulla puppelit mielessä, miksi?"Sellaista käyttistä ei muuten ole olemassa kuin trollille.."
Olenko niin väittänyt? Idiot, tuo trollille tarkoittaa että se on osoitettu juuri SULLE!
"Onko sulla puppelit mielessä, miksi? "
Ei mulla mutta SULLA tuntuu olevan, yhä enenevässä määrin alkaa vaikuttaa siltä että olet tosiaan "niitä miehiä" kun puppelit kiinnostaa, se on jo nimimerkissäsikin! - trollille.
Ubu-trollile tiedok. kirjoitti:
Onko haittaohjelmat sinun mielestä hyötyohjelmia?
" Onko haittaohjelmat sinun mielestä hyötyohjelmia? "
Idiootti, työpöytälinuxeille ei ole ainuttakaan haittaohjelmaa! Siis tarkoittaa kaikkia muita linuxeja paitsi Androidia! Hyötyohjelmia sitävastoin on vaikka kuinka paljon.
Ja mitä Androidiin tulee niin hyötyohjelmiakin löytyy vaikka et sitä suostu myöntämään! - Trollille.
trollille. kirjoitti:
" Onko haittaohjelmat sinun mielestä hyötyohjelmia? "
Idiootti, työpöytälinuxeille ei ole ainuttakaan haittaohjelmaa! Siis tarkoittaa kaikkia muita linuxeja paitsi Androidia! Hyötyohjelmia sitävastoin on vaikka kuinka paljon.
Ja mitä Androidiin tulee niin hyötyohjelmiakin löytyy vaikka et sitä suostu myöntämään!Tottakait suostun myöntämään, onhan minulla itselläkin android puhelimena.
Mutta pystyn myös myöntämään että androidiin on mobiilimaailmassa eniten haittaohjelmia ja vähiten hyötyohjelmia. - Puppe liNux
trollille kirjoitti:
"Sellaista käyttistä ei muuten ole olemassa kuin trollille.."
Olenko niin väittänyt? Idiot, tuo trollille tarkoittaa että se on osoitettu juuri SULLE!
"Onko sulla puppelit mielessä, miksi? "
Ei mulla mutta SULLA tuntuu olevan, yhä enenevässä määrin alkaa vaikuttaa siltä että olet tosiaan "niitä miehiä" kun puppelit kiinnostaa, se on jo nimimerkissäsikin!Onko joku väittänyt idiot, että on sellainen käyttis kuin Puppe liNux?
Sinähän se tässä puppeleista puhut, joten.... - haist v*ttu!
Puppe liNux kirjoitti:
Onko joku väittänyt idiot, että on sellainen käyttis kuin Puppe liNux?
Sinähän se tässä puppeleista puhut, joten...."Onko joku väittänyt idiot, että on sellainen käyttis kuin Puppe liNux?
Sinähän se tässä puppeleista puhut, joten.... "
Katso omaa nikkiäsi, trolli! Siinä se puppeli, ja katso miten se on kirjoitettu. - Kiitos, maistan myös
haist v*ttu! kirjoitti:
"Onko joku väittänyt idiot, että on sellainen käyttis kuin Puppe liNux?
Sinähän se tässä puppeleista puhut, joten.... "
Katso omaa nikkiäsi, trolli! Siinä se puppeli, ja katso miten se on kirjoitettu.Katso sinäkin omaa nikkiäsi, siinä lukee trollille, että sellainen käyttis on kuin trollille.
Katso omaa kirjoitustasi, ainoastaan sinä kirjoitit puppeleista. - painu vittuuuuuun
Kiitos, maistan myös kirjoitti:
Katso sinäkin omaa nikkiäsi, siinä lukee trollille, että sellainen käyttis on kuin trollille.
Katso omaa kirjoitustasi, ainoastaan sinä kirjoitit puppeleista.Mene sinne sodat palstalle leikkimään.
- Mene vaan.
painu vittuuuuuun kirjoitti:
Mene sinne sodat palstalle leikkimään.
Miksi, enhän se minä jankaa ja sodi edes.
- katso peiliin
Mene vaan. kirjoitti:
Miksi, enhän se minä jankaa ja sodi edes.
Nimenomaan sinä täällä sodit, trollaat ja jankkaat! Tää palsta ei ole kaltaisillesi kakaroille ja winrunkkareille!
- Katso peiliin.
katso peiliin kirjoitti:
Nimenomaan sinä täällä sodit, trollaat ja jankkaat! Tää palsta ei ole kaltaisillesi kakaroille ja winrunkkareille!
Kuka taas jatkaa jankkaamista?
Minä en vastaa jos minulta ei kysytä mitään tai et intä ja puhu täyttä soopaa.
- isäpappa
Taas meni teinien eipäs juupas kinasteluksi, eikö mobiili ip-plokkaus vieläkään toimi?
Se poistaisi 99% noista matalan egon omaavista nuorista pois täältä mesuamasta.- Puppe liNux
sellaistahan se aina täällä on, kinastelua ja nimimittelyä, on huomattu.
- win-trollille..
Puppe liNux kirjoitti:
sellaistahan se aina täällä on, kinastelua ja nimimittelyä, on huomattu.
Eikö se windows-trolli "Puppe liNux" tajua pysyä omalla palstallaan (Sodat-palstalla)???
- Puppe liNux
win-trollille.. kirjoitti:
Eikö se windows-trolli "Puppe liNux" tajua pysyä omalla palstallaan (Sodat-palstalla)???
Miksi, sinähän taas alat jankkaamaan ja sotimaan.
etkö siis voi pysyä siellä sodat palstalla? - trollipaskalle
Puppe liNux kirjoitti:
etkö siis voi pysyä siellä sodat palstalla?"Miksi, sinähän taas alat jankkaamaan ja sotimaan.
etkö siis voi pysyä siellä sodat palstalla? "
Katso peiliin PELLE! SINÄ täällä sodit ja jankkaat! SINUN kuuluisi häipyä pois täältä! - tuosta trollista
Puppe liNux kirjoitti:
etkö siis voi pysyä siellä sodat palstalla?Nimimerkki Puppe liNux on pelkkä syöpäläinen jota kukaan ei halua tänne, millekään osastolle. Kuuluis pikemminkin suljetulle osastolle!
- Tuosta trollista.
tuosta trollista kirjoitti:
Nimimerkki Puppe liNux on pelkkä syöpäläinen jota kukaan ei halua tänne, millekään osastolle. Kuuluis pikemminkin suljetulle osastolle!
En ole ensinnäkään trollannut htään kertaa kuten sinä, minulla on Linuks koneessa joten saan keskustella siitä palstalla, jos et itse osaa keskustella niin älä ala muita haukkumaan ja käskemään mennä muualle.
- olet trolli!
Tuosta trollista. kirjoitti:
En ole ensinnäkään trollannut htään kertaa kuten sinä, minulla on Linuks koneessa joten saan keskustella siitä palstalla, jos et itse osaa keskustella niin älä ala muita haukkumaan ja käskemään mennä muualle.
Ei sulla mitään Linuxia ole, olethan aiemmin sanonut toisessa ketjussa ettet sitä edes käytä! Ja jos olis niin mitä linux-jakelua sitten käytät?
Ja miten musta tuntuu että olet wintoy-faniboy ja trolli henkeen ja vereen? Et osaa edes sanaa Linux kirjoittaa oikein, trollit kirjoittaa sen aina väärin! Varmaan tahallaan. - olet iso TROLLI.
olet trolli! kirjoitti:
Ei sulla mitään Linuxia ole, olethan aiemmin sanonut toisessa ketjussa ettet sitä edes käytä! Ja jos olis niin mitä linux-jakelua sitten käytät?
Ja miten musta tuntuu että olet wintoy-faniboy ja trolli henkeen ja vereen? Et osaa edes sanaa Linux kirjoittaa oikein, trollit kirjoittaa sen aina väärin! Varmaan tahallaan.Vieläkö se täällä jankkaa, huh huh, menehän trollaan sinne sodat palstalle, sulla ei edes mitään linuxia ole, et ole edes kokeillut sellaista, olethan aiemmin sanonutkin ettei sulla ole linuksia.
Tuntuu että olet joku eindows funnyboy! funny, jee. - SINÄ se trolli oot!
olet iso TROLLI. kirjoitti:
Vieläkö se täällä jankkaa, huh huh, menehän trollaan sinne sodat palstalle, sulla ei edes mitään linuxia ole, et ole edes kokeillut sellaista, olethan aiemmin sanonutkin ettei sulla ole linuksia.
Tuntuu että olet joku eindows funnyboy! funny, jee.Fuck you, a-hole! Mulla on kuin onkin linux, nimittäin Xubuntu! Enkä mä ole sanonut ettei mulla linuxia olis joten älä laita sellaisia sanoja suuhuni joita en ole lausunut! SINÄ sen sijaan oot sanonut ettei sulla ole linuxia! Mene itse Sodat-palstalle trollaamaan!
- Sinäpäs oot trolli.
SINÄ se trolli oot! kirjoitti:
Fuck you, a-hole! Mulla on kuin onkin linux, nimittäin Xubuntu! Enkä mä ole sanonut ettei mulla linuxia olis joten älä laita sellaisia sanoja suuhuni joita en ole lausunut! SINÄ sen sijaan oot sanonut ettei sulla ole linuxia! Mene itse Sodat-palstalle trollaamaan!
Mulla on Ubuntu ja Mint, lueppa mitä itse tuossa ensin olet väittänyt, minä en ole kertaakaan sanonut mitä sinä väität.
Menehän sinne sodat palstalle kun tuntuu tuo trollaus olevan kiinnostavaa.
- w7pro
Win 7 Pro ja pyörii kaikki videosivustot ilman hammasten kiristelyä.
- win8prö
ja imee wiruksiakin, kaikki ok...
- mtv -paskaa
Ihme että mainosrahoitteinen sivusto ei toimikkaan! Äkkiä luulisi että mainokset antaisivat tarvittavan rahoituksen, mutta MTV tekee tässä poikkeuksen valitsemalla rajoittavan Microsoft tekniikan. Itse katson nyt formulat ilmaiseksi ihan muualta :DD
- toimii se
Selaimella toimii Androidissa suoraan ilman lisäosia. Linuxissa toimii myös hyvin, vaikka MTV itse väittääkin että ei toimisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422234- 251813
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271445- 1091274
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151259- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107874Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846