Miehen seksuaalisuus vaimon raskausaikana

18+14

Samanlainen aloitus löytyy myös "raskaus"-osiosta, jolloin tämä tavoittaa ehkä hieman enemmän naisia kertomaan omista kokemuksistaan, mutta täältä voisi taas löytyä miehisiä näkökulmia.

Olen nyt jo 8:lla kuulla raskaana ja mieheni kanssa olemme harrastaneet seksiä koko raskausaikana karkeasti arvioiden vain 10-15 kertaa yhteensä. Tämä kaivertaa minua, sillä itse olisin halukas petipuuhiin eikä raskaus ole mitenkään rajoittanut näitä ajatuksia/haluja. Pidän kovasti nykyisestä ulkomuodostani, tykkään kumpuvatsasta ja muutenkin voin todella hyvin ja haluaisin pystyä nauttimaan täysillä raskausajasta vaikkei sitä nyt enää paljon olekaan jäljellä.

Mietin vain, mikä voi olla syynä, että mies ei nyt raskausaikana ole ollut halukas petipuuhiin. Sanoo kuitenkin joka päivä rakastavansa minua ja vatsassani kasvavaa pikkuista, kehuu minua kauniiksi ja seksikkääksi, halailee paljon ja pitää hyvin huolta. Muistaa muutenkin kehua kaikkea mitä teen, esim. jos tulen kampaajalta niin kertoo saman tien,miten hyvältä näytän ja aina kun olen tehnyt ruokaa niin väittää maailman parhaaksi sapuskaksi yms yms. Parisuhteessa pintapäällisesti siis kaikki aivan mainiosti. SILTI ei osoita minkäänlaista kiinnostusta minuun seksuaalisesti.

Olen ihan suoraan kysynytkin mieheltä, että viehätänkö häntä enää seksuaalisesti ja väittää että joo, enemmän kuin koskaan. Eipä ole silti asiat muuttunut mihinkään suuntaan.

Eli nyt vähän neuvoja miehet, jotka olette kokeneet vaimon raskausajan, millaisia ajatuksia se teissä herätti ja muuttuiko jokin? Kärsitkö sinä haluttomuudesta, vaikka kaikki olisi ollut muuten hyvin?Miksi? Naisetkin saavat vastata jos ovat joutuneet olemaan samanlaisessa tilanteessa raskausaikana.

3

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mek

Meillä ainakin sekstailtiin koko raskausajan ja paljon ja kun lapsi syntyi lauantaipäivana niin tortai-iltana sekstailtiin ja kivaa oli ja se siitä. Kun nainen on raskaana niin ei tarvitse pelätä että tuleekovahinkoraskauksia ja muutekin monet naiset ovat halukkaita raskauaikana seksiin.

• joku muu syy

Mies voi olla stressaantunut joko raskaudesta tai jostain ihan muusta ja se vaukuttaa seksihaluihin jos on huolia mielessä. Ei tarvitse tarkoittaa ettei hän pitäisi sinua haluttavana, vaan että hän ei vaan jaksa. Kun muut paineet helpottavat jossain vaiheessa, seksihalutkin palaavat. Älä siis ota itseesi äläkä henkilökohtaisena loukkauksena sitä että hänellä on jotain omia ongelmia.

• Tausk

Ei mulla ainakaan seksihalut kadonneet minnekään,
      hyppäsin vieraissa ihan samaan tahtiin kuin ennenkin jollen vähän
      enemmänkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      90
      2717
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1931
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      119
      1708
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      145
      1701
    5. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      31
      1661
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1659
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1597
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      286
      1405
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1299
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1190
    Aihe