Onko se rotuominaisuus vai yksilöllisyyttä? Ainakin tämä on hämmästyttävän oppiva ja sosiaalinen koira!
Tässä esimerkki todella tottelevaisesta koirasta!
http://www.youtube.com/watch?v=KwW2Fs_T3TY
Vähällä koulutuksella upea koira!
1
292
Vastaukset
- lisääfilmiä :)
Kyllä fleksissä vie koiraa helposti vaikka pikku lapsi.Tavallisella hihnalla, ja kun vastaan tulee joku, tai vieraita koiria jatkuvasti.
Jo näkyy, jos koira jotain osaa.
Todella tottelevainen koira, istuu, seisoo, makaa ensimmäisestä käskystä.Ja ohittaa ne vastaantulijat niistä välittämättä.Olen käynyt tokossa sellaisia ihailemassa :)
Laitappa nauhaa sellaisesta tilanteesta, jossa lapsukainen taluttelee koiraa ohi ihmisten, koirien ja viellä räksyttävien provosoivien koirien.Jos tuo onnistuu, on koira todella tottelevainen :)
Onko oma koirasi?
Minkä ikäinen koira, rotu, onko lagotto vai espanjanvesikoira?
Tiedän noista roduista muutaman edustajan, tulevat usein meitä vastaan, joten siksi olis kiva nähdä miten ohitukset sujuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244