Ennen täytyi vältellä Englantilaisia ja Suomalaisia häiriköitä matkaillessa maailmalla. Nyt Venäläiset ovat todellinen riesa luulevat omistavansa koko maailman. Se alkaa aamiaisella, tömäillään etuilaan jonossa melutaan ja se naisten karmea hajuveden tuoksu pilaa ruokahalun. Kaupoissa taksijonoissa meno jatkuu suhtaudutaan muihin kansallisuuksiin ylenkatsoen. Olen yrittänyt saada juttukontaktia ei onnistu kun tekeydytään kielitaidottomiksi, paitsi ihan nuoret ja lapset saattavat aloittaa itse keskustelun. Kait ns. Venäläiset sotilaspukuun ja aseilla varustetut turisti vaan käyttäytyvät Ukrainassa kuten kaikki venäläiset turistit. Vaari sanoi ryssä on ryssä vaikka voissa paistaisi.
Venäläiset matkailijat
JuhaniS
0
91
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897