Taivas vai kadotus?

Taivas vai kadotus?

Uskosta osattomalla on VAIN YKSI valintamahdollisuus. Hän voi valita Taivas-tien, Jeesuksen, syntiensä sovittajaksi ja elämänsä Herraksi!

Uskosta osaton ei voi valita kadotukseen menoa. Hän jo on sinne johtavalla tiellä!

10

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei Sinä suuri sananjulistaja - joskus jompikumpi meistä tulee hammästymään.

Ymmärsitkö jutun ?

• Jos Jumala haluaa minut pelastaa olisi parempi antaa jokin elonmerkki itsestään. Sellaista ei ole kuulunut mitään. Hiljainen kaveri.

• "Uskosta osattomalla on VAIN YKSI valintamahdollisuus."

Kovimpa on valintamahdollisuudet harvassa vapaan tahdon kanssa. :D

• yksi tuskastunut

Mistä näitä pellejä riittää?

• Ahdasta tulee

Miljardi hindua ja puolitoista miljardia muslimia sekä ainakin puoli miljardia buddhalaista ovat kaikki matkalla helvettiin. Puhumattakaan nyt shintolaisista ja taolaisista ja kungfutselaisista ja uskonnottomista ja/tai ateisteista.

Maailmassa nykyään elävistä 7:stä miljardista ihmisestä 5 miljardia vähät välittää jostain kristinuskosta. Joten todella ahdasta tulee siellä helvetissä. Ja niistä kristityistäkin ainakin 90% on väärin uskovia tai nimellisiä tapakristityjä.

Joten 95% ihmiskunnasta joutuu sinne helvettiin. Kaikkivaltias siis häviää taistelun sieluista 10 - 1 itse luomalleen paholaiselle. Aika heikko suoritus kaikkivaltiaalta, hävitä noin säälittävän surkeasti omalle luomukselleen.

• Uskovat selittää, että Jeesus on rakkaus ja muuta shaibaa.
      Kuitenkin raamatun jumalan viesti on tämä:

"Rakasta ja Palvo Minua tai Minä Tapan sinut ja sen jälkeen Minä kidutan sinua Ikuisesti!"

Hel'vetti-opin sisältävä kristinusko onkin vastenmielisin kuviteltavissa oleva uskonto. Vastenmielisempiä tuskin löytyy, mutta yhtä vastenmielisiä varmasti.

Reipas sata vuotta sitten julkiset hirttämiset oli yleistä kansanhuvia. Biologisesti olemme edelleen samanlaisia eli tappaminen ei siihen tottunutta juurikaan hetkauta. Tämä ihmisen sisäinen valmius julmiinkin asioihin on siksi se ilmeinen selitys sille, että noinkin perverssillä opilla, kuin kriristinuskolla, on yhä kannattajansa.
      Kristityn silmissä kaikki muut ympärillä ovat menossa hirttolavan kautta kidutettavaksi ja silti ne ovat tyynen rauhallisia. Aloittajan tapaan käyvät antamassa pakollisen muistutuksen ja jatkavat tyytyväisenä elämäänsä kiitellen Jeesusta kaikesta siitä pahasta jota ei tänäänkään tapahtunut.

Ihminen on taikauskoinen ja itsekäs paskiainen, melkein raamatun jumalan kuva.

Lopuksi vielä ateistin iltarukous:
      Kiitos jeesus, että et ole olemassa.
      Amen

• Umppu1

These are not the atheists you are looking for.

Mene, mörkö, tiehesi.

• Olin niissä isäni ekumeenisissa hautajaisissa vasta. Lihakeitto oli hyvää.

• mee pukki taivaaseen

"Taivas vai kadotus?"

Se sinun kadotuksesi on sikäli huono paikka, että se on Jumalan tapaan aivan kadoksissa. Sellaiseen paikkaan ei voi yksinkertaisesti mitenkään mennä saati joutua.

Taivas löytyi osoitehaualla täältä: http://www.fonecta.fi/kartat/Pukki-Matin taivas (Kohouma), 69100 Kannus

Olet siis menossa sinne :O

• ilkiön siskon koira

Entä voiko uskosta osallinen valita kadotuksen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5837
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      608
      2296
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1181
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1048
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1023
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      1001
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      61
      946
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      915
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      778
    Aihe