sharm el sheikh

egyptiin!

Heippa!!

Olemme menossa sharmiin joulukuun alussa. Onko vielä lämmintä? Muita kokemuksia paikasta. Hotelimme on Naama Bay:ssa, sharm holiday, kokemuksia?? Hintataso esim yökerhoissa ja ravintoloissa? Mitkä retkistä kannattaa?

9

2968

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käynyt

Moikka
      Lämmintä kyllä riittää tuolloin, paikka on mukava.
      Uimarantaa riittää ja vesi on todella ihanteellinen snorklaa / sukeltaa.
      Iltasin saattaa tarvita kyllä pitkähihaista kun aurinko laskee.
      Yö elämä niin no ilta elämä on vilkasta, yö kerhoihin / diskoihin maksaa melkolailla sisään.
      Siksi juuri itse en käynyt, olin ranta kuppiloissa ja katselin ilta humua vesipiipun äärellä.
      Hinta on sen mukainen mitä osaa tinkiä, eli mitä kauemin tinkii sitä halvemmalla saa.
      Ei muuta kuin hyvät reissut

• Katja

Olut yökerhoissa samaa hintaluokkaa kuin Suomessa. Naiset pääsi moneen paikkaan ilmaiseksi, mutta miesseuralainen joutuikin sitten maksamaan (ja aika paljon) Busstop ainakin oli hieno paikka, mutta musiikki oli aika tympeää. Muutamat listahitit pyöri koko illan.

• Joker

Mekin ollaan menossa samaan hotelliin Joulukuun 12-19 pvä...oon kysellyt myös kokemuksia kyseisestä hotellista, mut muut Suomalaiset matkanjärjestäjät ei mun mielestä käytä kyseistä hotellia ja Detur aloittaa vasta nyt Syksyllä matkat Sharmiin, joten ei oo löytynyt kokemuksia hotellista. Ootko käynyt hotellin kotisivuilla? Osoite löytyy Deturin sivuilta...ja retkelle Kairoon on pakko päästä pyramideja katselemaan, se ainakin kannattaa kokea...

• egyptiin

joo kävin kyllä noilla sivuilla ja hyvältä näytti!ja joo kairoon halutaan pyramideja katsomaan.olispa jo 12.12 niin pääsis lähtemään.minkälaisella porukalla olette menossa?

• Joker
        egyptiin kirjoitti:

joo kävin kyllä noilla sivuilla ja hyvältä näytti!ja joo kairoon halutaan pyramideja katsomaan.olispa jo 12.12 niin pääsis lähtemään.minkälaisella porukalla olette menossa?

Joo 12.12 ollaan mekin lähössä Sharm Holidayhin...meitä on lähössä neljän hengen porukka, miehiä kaikki ja vieläpä sinkkujakin. Siellä aika varmasti nähdään, jos ei sokeiks tulla..;) Ootteko viikon vai kaks? Me ollaan viikko, se menee varmaan vähän liian nopeesti, mut ei oo lomaa enempää...joo pyramidit on pakko nähä ja Kairoon olis kiva tehdä 2 pvän reissu, niin kerkeis tutustumaan paikkoihin paremmin, mut tosiaan toi viikko on rajallinen aika ja luultavasti käydään päivän reissulla siellä...oli ihan kiva tietää, et joku muukin oli valinnut kyseisen hotellin, ettei olla ainoita Suomalaisia siinä hotellissa...

• Joker
        egyptiin kirjoitti:

Ja hintataso yökerhoissa on kuulemma Suomen luokkaa, mut pienemmissä baareissa halvempaa...ja ravintoloissa riippuu kai paikasta, kuinka paljon joutuu pulittamaan...

• Joker
        egyptiin kirjoitti:

Ja hintataso yökerhoissa on kuulemma Suomen luokkaa, mut pienemmissä baareissa halvempaa...ja ravintoloissa riippuu kai paikasta, kuinka paljon joutuu pulittamaan...

• Lokakuussa

Hei!

Olemme 2 viikon päästä menossa kyseiseen hotelliin.
        Voin sitten kertoa kokemuksia ko. hotellista.

Tosin meitä on lähdössä 1 aikuinen ja 2 lasta, joten voi olla että odotukset ovat hieman erilaisia...

• egyptiin
        Lokakuussa kirjoitti:

Hei!

Olemme 2 viikon päästä menossa kyseiseen hotelliin.
        Voin sitten kertoa kokemuksia ko. hotellista.

Tosin meitä on lähdössä 1 aikuinen ja 2 lasta, joten voi olla että odotukset ovat hieman erilaisia...

todella mukava tietää paikasta kunhan olette käyneet siellä.hyvää lomaa!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe