Tuksu kerjää sääliä ja nuoleskelee taas vaihteeksi äiti-Marjaa tuoreimmassa seiskaliven postauksessaan. Ilmeisesti tarvetta taloudelliselle boostaukselle? Ja äidin rakkaushan tarkoittaa Tuksulle sitä, että äiti maksaa ja pelastaa aikuisen esikoistyttärensä pulasta kerta toisensa jälkeen.
Nyt toisen rinnan silikoni-implantti on muka kapseloitunut "pahasti" ja olisi tarvetta niin pian kuin mahdollista uudelle implantille. Mallikin on jo päätetty, ainoastaan rahoitus taitaa uupua ja sitähän Tuksu nyt tuoreella tekstillään äitimuorilta kalastelee.
Ja Jasmine saa taas kuraa niskaansa oikein huolella, on se vaan katkera tyyppi tämä Tuksu! Pitäisi nyt hyvää huolta siitä pienestä mopsista eikä jättäisi sitä jatkuvasti ypöyksin kapakoissa istuakseen, ja lopettaisi haikailemisen ja katkeruudessa vellomisen!
Tuksu kerjää sääliä Seiskalivessä
55
3246
Vastaukset
- ETTÄ SE J A K S A A
TOINEN SILIKONIRINTANI ON PAHASTI KAPSELOITUNUT!!!! :(
Käyttäjältä Johanna Tukiainen
10.03.2014 12:23
Minulle on laitettu 3 kertaa silikonirinnat ja olen aina suurentanut niitä. Tällä hetkellä minulla on 6,5dl molemmassa rinnassa, ja kuppikoko on D 85. Aloin huomaamaan jo aiemmin kummallisia möykkyjä vasemman rintani yläosassa, mutta nyt koko rinta on täysin paakkuinen, tuntuu kuin koko implantti olisi kääntynyt ympäri rinnassa. Rinta on myös alkanut kipeytymään, joten tarvitsen pikaisen leikkauksen jossa mulle laitetaan kokonaan uudet silikonit. Haluaisin seuraavaksi pyöreän mallin, en tätä pisaramallia joka minulla nyt on.
Ihoni on taas rutikuiva ja siinä on punaisia laikkuja, johtuu kaikesta stressistä, perheongelmistamme ja etenkin Julian poismenosta. Pyrin tukemaan varsinkin omaa äitiäni kaikilla mahdollisilla tavoilla, joilla vain pystyn. Rakastan häntä eniten koko tässä maailmassa.
Minulta anastetuista koirista ja Apple 5 puhelimestani joudun tekemään rikosilmoitukset, itseasiassa minulle on alkanut jo selvitä minne ne on salaa minulta viety. Asiaan liittyy nähtävästi eräs entinen keikkamyyjäni, jolta on otettu lapset huostaan ja jota pelkään, hän on tehnyt paljon kiusaa ja perättömiä ilmiantoja minulle. Hän myös käytti minun identiteettiäni netissä kauan aikaa.
Minun eläimistäni on myös pyydetty rahaa, ja tässä on tapahtunut todella paha petos.
Valitettavasti en halua olla enää missään tekemisissä pikkusiskoni Jasminen kanssa, kaikella on rajansa. Ja kun rakkaat viedään pois kaiken muun jälkeen, niin ei sellaista oikein anteeksi voi antaa. Yritin lähestyä häntä jouluna ja olla edes jossain väleissä, mutta hän on vihamielinen ja hyökkäävä minua kohtaan joten antaa olla.
Kohta tulee tänne taas uusia kuvia, ja olen siis Facebookissa nimellä: Mia Mari Johanna Tukiainen. Muut profiilit ovat feikkejä. Keikkoja otan vastaan: johanna@dollsdancers.fi.
Show on nyt hyvin näyttävä ja pyrin tekemään sen tyylikkäästi. Seuraava keikka on nyt 14.3.2014 Ravintola Pohjanpoika paikassa Jakomäessä. Olen esiintynyt usein heidän omistamissaan ketjuissa.
Johanna Tukiainen- on täysin oksettava
On se sekopäinen.....Mihinkään tallinaan ei jälleen päästy tukkaa ja ripsiä laittamaan, niin herjaukset vaan netissä jatkuvat......
ENSINNÄKIN.
-SINÄ et tarvitse uusia silikoneja.
- IHOSI KUNTO johtuu LIASTA, pesemättömyydestä ja jatkuvasta ryyppäämisestä. ei siis mainitsemisistasi syistä.
- ÄITIÄSI olet haukkunut, uhkaillut ja kiristänyt Julian kuoleman jälkeen.....ja NYT on siis maailman parhain ihminen.
Et TODELLAKAAN ole ollut äitisi tukena!
NYT leikitään kuuliaista tytärtä, kun ollaan rahaa vailla........
-SINULTA E I OLE ANASTETTU KOIRIA, eikä possuakaan....OLET ITSE LUOVUTTANUT NE JASMINELLE !
Sinulle oli täysin sama vaikka KUOLISIVAT, kun oli niin kiire ryypätä ja riehua ympäri valtakuntaa. Jarna todistaa tämän myös.
- KUKA ELÄIMISTÄ on rahaa pyytänyt, olet SINÄ !
SINÄ suureen ääneen huusit, kuinka ne on myyty keikkamanagerillesi NITAlle.
- JASMINE EI OLE SINULLE VIHAMIELINEN, SINÄ olet puolestasi jarkuvasti huutanut, herjannut ja haukkunut pikkusiskoasi.
- Nita on ostanut iPhone 5 puhelimen? Miksi se olisi silloin SINUN?
Ethän ole siitä mitään maksanutkaan........
LOPETA SE DOKAAMINEN JA PASKANJAUHAMINEN !!!
NYT HETI!
MISSÄ ON MUUTEN MOPSISI, jonka piti olla NIIN IHANA? - Jasmine, anna takais
Kehtaakin.
Ei ole mitään tolkkua sille, mitä tuo nainen ei pystyisi tekemään saati kääntämään asiat itselleen edulliseksi......juttua kyllä riittää.....
Jasmine, voisi taas muistuttaa tussua, muutamasta tosiasiasta....blogissaan tai seiskassa.....
TOsin Jasmine on niin järkevä lady, ettei se jaksa paneutua tuon alkkissiskonsa toilailuihin......
M todellakin toivon, että jos ossu on nyt mennyt tutkinnat tekemään koiristaan niin kun asiat on selvitetty, niin tulisi julkisuuteen kaikki dokkarit koirien kunnosta ja hoitamattomuudesta......
Lisi kerralla selvää...miten jossu niitä koiriaan oikein hoiti.
Esme parkakin paksuna, kun nassu oli sen raiskannut....eikä jossu tiennyt asiasta yhtään mitään....
Siinä oiva koiranomistaja.... - Jassun vastaus !!!!!
Sallikaa mun nauraa
Käyttäjältä Jasmine Tukiainen
10.03.2014 14:26
:'D
Some people lie so much, they starts to belive that lie too...... - rinnaton?
hahha. mullakin on d vaikkei ole yhtään silikoonia. Ilmeisesti hällä ei olisi mitään muutakuin tyhjät pussit, kun noinkin isot silikoonit on laitattanut?
- taas tulee pohjat
On se oksettava ämmä...miksei voi juoda itteään hengiltä ihan ASAP?
Ei olisi todellakaan kova menetys.
En kyllä tiedä, ketään noin kuvottavaa tyyppiä kuin tuksu on.- tosiasia
sä kuullostat aika kuvottavalta myös, eipä maailma mitään menettäis jos sua ei ois
- Samat sanat ihan sul
tosiasia kirjoitti:
sä kuullostat aika kuvottavalta myös, eipä maailma mitään menettäis jos sua ei ois
Samat sanat sulle....
- Ei ole ainoa samaa
tosiasia kirjoitti:
6 tuntia, 38 minuuttia sitten | Tuksusuuttaaja
Pitäs kapseloida koko tuksu ja lähettää kuuta kiertävälle radalle.
- Tresholy
Erityisesti mua huvittaa Tuksun seiskaliven jutussa tää kohta (suora lainaus):
"Pyrin tukemaan varsinkin omaa äitiäni kaikilla mahdollisilla tavoilla, joilla vain pystyn. Rakastan häntä eniten koko tässä maailmassa."
Miten Tuksu on tukenut äitiään kaikilla mahdollisilla tavoilla? Siis konkreettisesti? Haukkumalla, huutamalla, uhkailemalla ja kiristämällä?
Rahaahan tuo törkimys on taas vailla ja äiti ilmeisesti on ainoa, jolta sitä saattaa syyllistämällä heruakin. Pitäähän se TalliNan matka kai jotenkin maksaa...ja ne pidennykset sun muut, ehkä jopa rintaimplantit. Ihan ovela käänne tuo huonontuneeseen terveydentilaan vetoaminen.- äitii tuuu auttaamaa
Osataan lisäksi vaatia heti PYÖREÄÄ mallia, entisen PISARAmallin sijaan:)
Toi Tallinnan reissun hehkutuskin viikonloppuna, kuinka on ajat varattu ja nyt HETI matkaseuraa, hotelliyöpömisiä jne.
Sitten olikin jo eilen kova kiire Leuan kanssa dokaamaan.......sinne jäi taas reissut.
mopsi ollut sitten ties missä?
Kotona yksinään......ilmeisesti.
Mutta joo, ÄITIII TUU AUTTAMAAN.......on nyt vuorossa.....on toi vaan niin karsee ämmä, ettei paremmasta väliä.
Onneksi ei ole mun sisko, joutuisin antamaan sille muutaman isällisen avokkaan. Eikä lapseni, koska tekisin perinnöttömäksi ASAP.
- Kanslaiskeräys
Nyt järjestetään kansalaiskeräys Johannan auttamiseksi jotta sen ei tarvitsisi kärsiä. Jos jokainen näätä pistäisi vaikkapa euron niin Johanna saisi vaikka kuinka kauniit rinnat!
- pitäisi pyytää lupa
Liikaa vaivaa. Pitäisi ensin pyytää poliisilta keräyslupa, ett olisi laillinen keräys, muuten on joku räsänen tekemässä rikosilmoo........
Enkä tuolle oksusäkille entaisi euroakaan.
Pirtupullon voisin antaa, ( jos olisi) sillä ehdolla, että juo sen putkeen alas jossain korvessa johon lähin lanssi saadaan 5 tunnin odottelulla............joisi nyt itsensä vihdoin hengiltä !!!!
Pääsisi tuostakin kuvotuksesta kerralla eroon. - Suuri nauraja
pitäisi pyytää lupa kirjoitti:
Liikaa vaivaa. Pitäisi ensin pyytää poliisilta keräyslupa, ett olisi laillinen keräys, muuten on joku räsänen tekemässä rikosilmoo........
Enkä tuolle oksusäkille entaisi euroakaan.
Pirtupullon voisin antaa, ( jos olisi) sillä ehdolla, että juo sen putkeen alas jossain korvessa johon lähin lanssi saadaan 5 tunnin odottelulla............joisi nyt itsensä vihdoin hengiltä !!!!
Pääsisi tuostakin kuvotuksesta kerralla eroon.Karman Laki kostaa vielä kamalalle ämmälle! :-D :-D :-D
- älä unta nää
Vaikka mulla olisi rahaa niin, että alimmaiset mätänisi, niin tuon muijan tisseihin (tai muuhun "glämouriin" en uhraisi puupennin vertaa.
Yksi euro sinne tai tänne tai vaikka kymmenen sinnetänne ei minun elämääni köyhdyttäisi millään tavalla.
Tämän kohteen elämän rahoittaminen pelkkänä ajatuksenakin jo suorastaan yököttää
- gbrgh3hg3
Koska tunkki tekee noi rikosilmoitukset. Joka blogissa se huutaa, että tekee, ne. Mahtaa poliisit ihmetellä, että miksi vasta nyt.
Ja samaa mieltä tuosta ihosta. vuosikausien dokaaminen ja kohta tunkki on samannäköinen kuin puliämmät. Se naamakaan ei parane vuodessa, eikä kahdessa vaikka lopettaisi dokaamisen- Tollo kn on
Olisi ollut siskolleen kiltisti, niin olisi viikonloppuna varmaan saanut siskoshintaan pidennykset.
Mutta ei, tollo kun on niin joulusta asti piti haukkua ja panetella ja riehua.
Kuka tuollaista siskoa katsoo, saati tekisi sille, mitään palveluksia....en minä ainakaan.
Eikä tehnyt Jassukaan.
- tallin Nasse-setä
Tunkero on mankunut uusia tissin täytteitä jo pitkään. Nyt vedotaan äitiin rahoittajana, kun on kuulemma toisen tissin täyte kapseloitunut. Eli olisi muka terveys kyseessä.
- Ytterliga
Mitenköhän Johanna on muistanut pikkusiskoaan Jasminea tämän syntymäpäivänä?
Ai niin, unohdin. Tuksuhan tunnetusti muistaa ainoastaan omat juhlapäivänsä. Hänen syntymäpäivänsä heinäkuussa ovat merkkitapaus joka vuosi ja lahjoja on pakko saada säkkikaupalla. Jasminen tai muiden perheenjäsenten juhlapäivät voikin sujuvasti unohtaa.
Toivottavasti lähisukulaiset eivät mene tähän Tuksun uusimpaan ansaan. Kovasti nyt yritetään nuoleskella äitiä ja facessa heitellään pikkuveljelle sisarellisia neuvoja. Jasminea puolestaan tuttuun tapaan haukutaan ja herjataan. Isästä ei hiiskuta enää sanaakaan. - Ding dong
Iho on kuiva ja täynnä punaisia laikuja.....
Jospa onkin tullut allergia koiralle ja kotipölylle?- Lapin kulta
Eikös alkoholin liikakäyttö ja jotkut huumeet tee ihon punaisia laikkuja ja näppylöitä?
- Sieni
Lemmikeistä (varsinkin hoitamattomista) voi saada silsasienitartunnan :)
- Katala suunnitelma
Tunkin ovela yritys saada operaatio..
Jos toinen rinta on "kapseloitunut, niin silloin riittäisi että tämä rinta operoitaisiin
ja laitettaisiin kuntoon.
Tunkki kuitenkin haluaa TÄYSIN UUDET ja erimalliset rintavarustukset ja saa nähdä kuka ne kustantaa? Isän kanssa ei taida olla puheväleissä, joten ehkä äiti sitten? - Huhheijaa noita
On tuo vatipää,oikein pyöreät rinnat pitäis saada! Muuten noista silikonirinnoista,tuo pyöreä malli on ihan mauton! Katsokaapa Minnan Marjon tanssityttösen tissejä ja sit tän veropetkuttaja Claudia/Piian tissejä,aivan naurettavan malliset pallukat:D
- Hauva vauva ressu!
Missä pieni mopsiressu ollut rouvan ollessa jatkuvasti näköjään kapakoissa... yksinkö Albertinkadulla, siellä sotkun keskellä!!
- Leijaleila
Miksi ihmeessä Tuksun edes piti hankkia se koira, jos koira joutuu kuitenkin olemaan koko ajan ihan yksin kotiin lukittuna emäntänsä kerjätessä ilmaisia juomia lähikuppiloissa? Miksi ihmeessä? Kelle se yrittää näyttää tai todistaa, ja mitä? Pikkukoira tarvitsisi nyt seuraa ja pieniä ulkoilukertoja mahd. usein. Turvaa, lämpöä ja turvallisuutta. Ja joutuu nyt sen sijaan olemaan sähköttömässä asunnossa ihan yksin, emostaan erotettuna?
Eikö Tuksun kaltaisen henkilön kannattaisi hommata ääntelevä pehmolelu tai joku muu vastaava leikkikalu. Raakaa leikkiä elävällä olennolla tuo tuollainen koiranomistaminen.
Jasminen kommentti siskonsa satuiluun on erittäin osuva...:) - On taas unohtunut
Leijaleila kirjoitti:
Miksi ihmeessä Tuksun edes piti hankkia se koira, jos koira joutuu kuitenkin olemaan koko ajan ihan yksin kotiin lukittuna emäntänsä kerjätessä ilmaisia juomia lähikuppiloissa? Miksi ihmeessä? Kelle se yrittää näyttää tai todistaa, ja mitä? Pikkukoira tarvitsisi nyt seuraa ja pieniä ulkoilukertoja mahd. usein. Turvaa, lämpöä ja turvallisuutta. Ja joutuu nyt sen sijaan olemaan sähköttömässä asunnossa ihan yksin, emostaan erotettuna?
Eikö Tuksun kaltaisen henkilön kannattaisi hommata ääntelevä pehmolelu tai joku muu vastaava leikkikalu. Raakaa leikkiä elävällä olennolla tuo tuollainen koiranomistaminen.
Jasminen kommentti siskonsa satuiluun on erittäin osuva...:)Sitä pitäisi Jasminen taas vähän muistuttaa, mitä tulikaan tehtyä.....oli pitkään hiljaa viimeksi, kun Jassu vähän raotti koirien kohtaloa.....
Nyt ollaan taas vedetty aineksia sen verran, että on totuus unohtunut.....mitään ei muka tiedetty, että Juha on jostan suuttunut jälleen..... :)
Etevää, niin etevää.... - Jassun vastaus!!!!
On taas unohtunut kirjoitti:
Sitä pitäisi Jasminen taas vähän muistuttaa, mitä tulikaan tehtyä.....oli pitkään hiljaa viimeksi, kun Jassu vähän raotti koirien kohtaloa.....
Nyt ollaan taas vedetty aineksia sen verran, että on totuus unohtunut.....mitään ei muka tiedetty, että Juha on jostan suuttunut jälleen..... :)
Etevää, niin etevää....Sallikaa mun nauraa
Käyttäjältä Jasmine Tukiainen
10.03.2014 14:26
:'D - voi voiiiiiiii
Ihmettelen minäkin missä on mopsikoira.Jos hyvin menee koiran kanssa niin luulis tuksun siitä jotain ilmoittavan.PIDETÄÄNKÖ SITÄ PIILOSSA...ja minkä takia.
- Anne Anestesia
Hyvä kysymys on, että voiko Tuksua edes leikata. Nimittäin, ketä tahansa ei voi nukuttaa ja myös tulee huomioida infektioriski. Jos Tuksu selviytyisi ongelmitta anestesiasta niin seuraavaksi haava märkii.
Ja hyvä opetus Tuksulta: implantit kapseloituvat aina. Se on keholta terve ja normaali reaktio mitä tahansa vierasesinettä kohtaan. Kerran kun ottaa implantit, niin saa varautua leikkauskierteeseen.- Hömppäsirkus
Eikös siinä juorukirjassa kerrottu, että leikkausta ei voitu tehdä, kun Tunkki ei pystynyt olemaan raittiina vaadittua aikaa? Ja jonkun kirjoituksen mukaan rintaleikkausta on vaadittu jo ainakin 2011. Taitaa olla turhuuden markkinoista enemmän kyse edelleen, vaikka kaipa ne jo muumioituvatkin.
- Aivan oikein meni
Hömppäsirkus kirjoitti:
Eikös siinä juorukirjassa kerrottu, että leikkausta ei voitu tehdä, kun Tunkki ei pystynyt olemaan raittiina vaadittua aikaa? Ja jonkun kirjoituksen mukaan rintaleikkausta on vaadittu jo ainakin 2011. Taitaa olla turhuuden markkinoista enemmän kyse edelleen, vaikka kaipa ne jo muumioituvatkin.
Oikein muistat
- pahalta kuulostaa
Ne muut kyhmyt kuulostaa kyllä pahemmalta? Ehkä kannattais mennä kipinkapin mammografiaan, ettei ole pahemmasta kyse? Jos siinä on rintasyöpä, niin ei varmaan ole järkevää ottaa mitään silikooneja ennenkuin on siitä selvinnyt?
- Jatkakoot vatkailuaa
Itsellä oli pieniä rasvapatteja, ne hajos ja poistui sitten kudokseen....oli kipeitä kans...ja ei, mulla ei ole zilikoneja disseissä.
Mutta ei siis ole mitään dramaattista, mitä tunkio antaa taas kuvitelman ja äkkiäpä toi rupes daisoistaan valittaa, kun ei ole mtään valitettu aiemmin ja noitakin eytkyttimiä on vatkailtu ihan riittävästi, niissä glamourkiertueissa......
Ja vatkailu jatkuu jakomäessä..... - poks rinta
HAH HAH HAHHHAAA!!!!
Rinta-syypää silikoneissa... Hahh ahahhh siis rintasyöpää.
Vai uudet vappupallot pitäis saada. - ei se kerkee mihinkä
poks rinta kirjoitti:
HAH HAH HAHHHAAA!!!!
Rinta-syypää silikoneissa... Hahh ahahhh siis rintasyöpää.
Vai uudet vappupallot pitäis saada.Joo, niin pitäisi..mutta ensin Tallinaan hommaamaan uutta tekotukkaa ja minkkiripsiä.....sitten pitää saada eksoottista riistaa TIETENKIN........
Johan se on lähemmäs viikon tehnyt tota matkaa.......ehtiiköhän perjantaiksi takaisin, jos ei kohta lähde.
Edelliset varaukset umpeutui jo maanantaina ja viime perjantaista vaahdottiin tuota matkustamista.
- juopon jutut
Miten jatkuvasti kännissä oleva vainoharhainen nainen voi tutkia omat rintansa niin, että hänen antama diagnoosi olisi pätevä?
99% pistän naisen jutuista valheeksi, joten tämäkin "kapseloituminen" on varmasti vain yksi uusi yritys saada rahoitusta bailaamiselle. - okkigaam
En ole koko silikoni muoti aikana ymmärtänyt, miksi sellaiset pahkurat pitää hankkia. Siitä on tehty joutavanpäiväinen ulkonäkö ongelma.
Ymmärrän rintojen piennenyksen koska se on terveydillinen toiminpide.
Ihottuma kuten joku jo kirjoiti johtuu hoitammattomuudesta. Dokaajilla on myös puutosta A-vitamiinista jonka yksi oire on hilseilevä kuiva iho. - Järkeä peliin
Miksi Johanna ei poistata niitä pahuksen sisäkumeja, jos ne kerran ovat terveysriski (kuten usein sisäkumeissa on laita)!
- Järkeä peliin
Lista terveysriskeistä -> http://www.fda.gov/MedicalDevices/ProductsandMedicalProcedures/ImplantsandProsthetics/Breastimplants/ucm064106.htm
- 20+5
"Show on nyt hyvin näyttävä ja pyrin tekemään sen tyylikkäästi. Seuraava keikka on nyt 14.3.2014 Ravintola Pohjanpoika paikassa Jakomäessä.
Glamouria kerrakseen: keikka Jakomäessä ja esiintyjä _pyrkii_ tekemään sen tyylikkäästi. - rodeli
Varma tieto tuksu on palkattu uuteen Uuno turhapuroon esittään uunoa.ei tarvi edes meikata on niin saman näköinen.
- en malta odottaa
Kossu raakana hoitaa äänen sopivan möreäksi. Onko leffan nimi jo julkistettu? Kuka esittää vaimoa?
- pukkaakokeikkaa
Onko Pullukka tehnyt kapseloituneesta rintavarustuksesta rikosilmoituksen?
- Minimanne
Tuksuahan ei voitu Arton kertomuksen mukaan leikata edelliselläkään kerralla koska nainen ei pystynyt pysyttelemään ilman päihteitä riittävän pitkää aikaa.
Sama juttuhan se olisi tälläkin kerralla. Päihderiippuvuus on vain pahentunut vuosien aikana.
Tuksu varmaan aikoisi tosin ottaa syyllistetyltä ja kiristetyltä äidiltään leikkausmaksun ns. etukäteen ja sitten, hups, rahat vaan hupenisivat johonkin muuhun. Tai sitten Tuksu esittäisi että olisi käynyt leikattavana vaikka oikeasti mitään ei olisi tehty, ainoastaan äidin (tai pikkuveli-Joelin) jälleen kerran "lainaamat" rahat olisi hupuloitu johonkin turhuuteen. Edellisetkin lainat odottavat edelleen takaisinmaksua.
Harmi Tuksun kannalta, että kaikki taitavat jo nähdä patologisen bluffin läpi. Tuksu kun on huutanut sutta vähän liian monta kertaa, eihän kukaan usko sen juttuja muutenkaan.- Äitiiii soita ASAP
Toivottavasti ei äippä mene nyt noihin retkuihin "äiti, soita mulle h e t i. Kun kerkeet mutta mielummin ASAP!"
Jassu onneksi ptää jöötä ruåtsin päässä, se on kyllä luojan lykky!
- pidä pintas Jasmine
Ja kuinkas muuten jauhetaan jälleen pashaaaa:
Oma siskoni syyllistyi kavallukseen ja antoi/myi kaikki eläimeni eteenpäin ilman minun lupaani. Niiden piti olla vain hoidossa!!!!
totuushan oli, että tää kuvotus olisi jättänyt kaikki elukat KUOLEMAAN!
VAIN HÄNELLÄ oli väliä surussaan.......
quote:
Mutta olin Tukholmassa itse ja puhuin puhelimessa J ”ystävän” kanssa joka kertoi että J on asunut sen luona viimeiset päivät ja jää sinne. J (Johanna en jaksa kirjoittaa) sanoi mulle sanan tarkkaan (haukkumisen jälkeen) ”tee mitä haluat, mua ei kiinosta ***** ne p****koirat. Kai nyt MUN henki on tärkeämpi kun joidenkin eläinten -kuolkoot sinne” =ELI hädissäni hoidin ystävän hakemaan kaikki eläimet Jollaksesta jossa ne oli ilman vettä ja ruokaa monta päivää. -täysin ”dehydrated”! Tämän jälkeen ei kuulunut mitään viikkoon, ja pidin ne hoidossa toistaseks. Lopulta juttelin taas J kaa puhelimessa ja se sano että ”Tee mitä haluat, ota eläimet, mua ei kiinosta, anna ne pois. jne” (jätän huudon ja haukkumisen pois kirjoituksestani) =JOTEN, etsin kaikille eläimille uudet, pysyvät ja rakastavat kodit. Kaikki sai eläinlääkärin käynnit, hoidot, ruuat, rokotukset, madotukset, jne jne. Ainiin, todisteita siitä että jotkut oli aivan liian laihoja, yksi oli J:n TIETÄMÄTTÄ raskaana, yhdellä matoja, yksi ollut tassu-leikkauksessa SIITÄ syystä että PERUShoitoa – eli kynsien leikkausta ei oltu tehty. Takkuiset turkit, jne jne jne… Ainut mitä kerroin J:lle oli että niillä on nyt rakastavat hyvät kodit. Piste. Ja hän vastasi ”hyvä”.
end:
että se jaksaa.
Voi kun Jasmin postaisi ne dokumentit tuonne seiskaliveen, niinkuin skannattuina, MISSÄ kunnossa ne koirat oli!
JOSPA sitten loppuisi toi vääntö......... Hei, vähän kunnioitusta Johannalle, en ymmärrä, miksi häntä mollaatte. Hän tekee vielä surutyötä siskonsa poismenon johdosta. Johanna on upea Nainen, jos on vähän ongelmia alkoholin kanssa,kenellä ei niitä olisi? Miksi olette valmiit kivittämään, vaikka ette ole yhtään parempia?
- aha just
joo.
- voi voi
Niinpä, sääliksi käy kun on niin yksinäinen ja kohta yksi rintainen.
- Tuksu on ok
Eikö teillä katkerilla ämmillä ole muuta tekemistä kuin haukkua muita?
Säälittävää.- xödöhdpyd
Haukkua muita???!! Kommentoimme mm. Tussun julkisia kirjoituksia.Ja on,.. ihan hel.vetisti muuta tekemistä. Kolmivro. työ, perhe, ystävät ym. Täällä harrastamme julkkisten seuraamista aiheilla minkä he ITSE meille antavat. Kiitos siitä, tulee uni paremmin.
- vähä holismia
tuksu ok? jos sun mielestäsi on ok hakata, kynsiä ja pureskella ihmisiä, kohdella eläimiä kaltoin, käydä jopa omien perheenjäsenten kimppuun henkisesti ja fyysisesti, vainota syyttömiä vuosikausia mitä oksettavimmilla tavoilla, uhkailla, kiristää, vaatia,alistaa, käyttää jokaista hyväkseen, jos on ok vetää pillereitä ja viinaa niin että aamukuudelta avataan eka pullo, kun on ensin otettu parit napit alle.. jos on ok hankkia oikeustuomioita pahoinpitelyistä ja känniajeluista..jos on ok päätyä vankilaan...jos on ok että toistaa samoja virheitä aamusta iltaan eikä opi mistään eikä mitään..jos on ok valehdella patologisesti, kärsiä suuruuskuvitelmista ja maagisesta ajattelusta, materialismi tuo onnen-harhasta aina vain..jos pukeutuukin kohta nelikymppisenä kuin 4-vuotias prinsessakutsuillaan..jos varastaa ja väärinkäsittää kaikin tavoin muiden omaisuutta..jos ei osaa siivota, edes itseään, kokata, hoitaa talousasioitaan jne..koska ei halua osata ja mitä siitä että verot jätetään maksamatta..ja.. ja.. ja... ai niin, mutta kysehän olikin vain siitä että tuksulla on pikkasen alko-ongelmaa ja siinä kaikki? että ihan ok-tyyppi. olisivatpa kaikki yhtä ok. jopa hommat maailmassa hoituisivat..
- silikoniaivot
Jättäisi ne eläinparat hankkimatta ja viinat juomatta, niin rahansa saattaisivat riittää tissitohtorille. Ei vain taida Tunkerolta onnistua. Onko sika jo päätynyt lihoiksi vai vieläkö rääkkäys jatkuu?
- Lopun ajan merkkejä
Tuksun lopun ajan merkkejä, lopun ajan merkkejä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081