Lähtöajan vaihtelu

7+19

Onko Ryanairilla tavallista touhua puljata lähtöajan kanssa? Varasin alkuvuodesta menon Bremeniin. Silloin lento oli aikataulutettu niin, että lähtö olisi aamupäivällä. Pian tämän jälkeen tuli sähköposti muuttuneesta lähtöajasta. Tässä se siirtyi muutaman tunnin eteenpäin iltapäivän puolelle. Nyt tuli taas uusi posti, jossa lähtöaika onkin illalla klo 20.35.

Onko tämä kovinkin tavallista toimintaa Ryanairilla?

5

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+19

Mulla on ollut viiden vuoden aikana reilut 250 lentoa, kahden aika muuttunut, toinen oli TMP-BUD viime vuonna (harvensivat vuoroja), toinen TMP-STN huhtikuussa, siirtyi iltapäivästä iltaan. About 10 minuutin hiplauksia ollut muutaman kerran.

• RYR

Tilastollisesti on niitä muutoksia enemmänkin. Itselläni on niitä lentoja puolet vähemmän, muutoksia / peruutuksia edeltäjää tuplasti enemmän.

• 1+3

Eilen näköjään tuli yksi lisää. Tuo oli pakko vaihtaa finnairin lentoihin.

• Olet onnenpoika,

kun voit vaihtaa Finnairin lentoihin. Valitettavasti Finnair ei lennä Tampereelta suoraan Moselin laakson tuntumaan Frankfurt Hahniin.

• 15+1

no joo, TMP-STN vaihtui TMP-HEL-LHR:ksi. Lennosta tuli pari tuntia pidempi, puolta kalliimpi ja aikainen herätys (4:20, lähtöaika muuttui 14:20 --> 6:15), mutta oli pakko päästä iltapäiväksi perille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2594
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe