Moi! kertoisitteko kokemuksia lapinporokoirasta kerrostalossa?:) Itse olen aatellut koska varmasti jaksaisi olla mukanani kaikenlaisessa liikunnassa ja retkissä.
LAPINPOROKOIRA&KERROSTALO
3
357
Vastaukset
- tropikki
Mulla 11kk porouros ja hyvin tulee toimeen kerrostalossa.
Toki nyt hampaidenvaihto aikana listat hieman kärsi kun ikeniä kutitti, mutta sitä en laita toki kerrostalon piikkiin.
Meillä ei myöskään kotona hauku ( nauhotettu poissaoloaikoja säännöllisesti pikkupentuaikana ja epäsäännöllisesti nyt), vaikka puistossa sitten saattaa haukkua sydämensä kyllyydestä.
Ulkoillaan arkisin n 2-3h pv ja viikonloppuisin/vapaalla vähän enempi. Ei tunnu koira kärsivät eikä tuhojakaan tee. - Porotus
Kyllähän porokoiria kerrostaloissa asuu, kannattaa vaan opettaa että sisällä ei riehuta ja käytävä-ääniä ei tarvi koiran ilmoittaa/vahtia. Lapinporokoira oppii helposti, kunhan vaan on johdonmukainen opetuksessa. Lapinporokoirallakin pitää olla tarpeeksi aktiviteettiä ja liikkumista, jotta se voi rauhoittua yksinoloihin sisällä.
Leikkiessä ja riehuessa porokoiralta tuppaa tulla ääntä helposti, eikä sellaista oikein voi kitkeä.
Siihen kannattaa varautua että pentuaikana oikeasti ulisee ja haukkuu. Ja kannattaa aina varautua siihen että saatkin herkkähaukkuisen koiran, ja kannattaa miettiä voitko siinä tapauksessa pitää koiraa. - meollaanme1
Hyvin sopeutui meillä, kun pentuna tuli asumaan kerrostaloon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106