Koskissahan on pieneksi kaupungiksi mukavan virkeä populaatio nuoria ulkomaalaisia, tarkoitan tietenkin HAMKin opiskelijoita ja toki muitakin ulkomaalaisia. Haluaisinkin kaveripiiriini vähän vaihtelua, minulla on paljon Suomalaisia ystäväviä mutta hyvin vähän kansainvälisiä. Kielitaidon parantaminen ja kulttuureista oppiminen ei ole ollenkaan vähäisiä piilovaikuttimia. Siis osaatteko kertoa vaikka HAMKin opiskelijat tai muut missä voisin luontaisesti tutustua nuoriin ulkkareihin, sanotaan nyt 20-35 vuotiasiin. Mitä he touhuilevat vapaa-ajallaan ja missä, ei kai koko porukka jumittele Tampereella, ainakaan aina? Jos muita hyviä ideoita asiaan liittyen on niin kiitos mielellään kertokaa pois.
ps. en kaipaa mitään rasistista negaa, persuänkyrämittarini on tapissa ;)
Vähän kansainvälistä sutinaa & suhteita
me gusta
1
256
Vastaukset
- cccccccccc
Löytyisikö esim. Kieli-/Kaverikuppila -illoista
http://www.valkeakoski.fi/portal/suomi/kulttuuri_ja_vapaa-aika/tapahtumakalenteri/?event=9970
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997790- 1075597
- 2754861
- 494803
- 753574
- 502828
- 602541
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412274