Kuvitellaan tilanne, jossa sisustaisitte makuuhuoneen täysin uusiksi. Mitä laittaisitte? Lattia, tapetit, kalusteet, tekstiilit.
kiinnostaa
2
79
Vastaukset
- Señorita, Oaxaca
Meillä on sellainen tilanne. Haluan laittaa makkarinkin meksikolaistyyliseksi kuten muukin huoneisto. Se sallii myös espanjalaisvaikutteet. Toki varovainen on saanut olla ettei koti ala muistuttaa Cantinaa :(
Tukevat tummaa puuta olevat yöpydät on jo, niissä tummat rautahelat ja vetimet. Matot valkoisia, talvella astumme vanhoille mutta hyväkuntoisille lampaantaljoille (eivät ole niin paksuja enää). Kaapistoissa peiliovet mutta tummemmiksi sävytetyt. Talvella pidin mustia verhoja joissa suuria kullanvärisellä ohutkärkisellä pensselillä piirrettyjä kukkia. Nyt kesäverhot hakusessa.
Sänky tukeva mutta vain 140cm leveä, emme halua isompaa parivuodetta. Säilyypä sopu paremmin :)
Värejäkin on tullut opeteltua käyttämään rohkeammin, lähinnä tekstiileissä. Ikinä aikaisemmin en olisi uskaltanut mustapohjaisia verhoja laittaa! Olen ollut tyypillisen varovainen suomalainen sisustaja, joka on kateissaan katsonut rohkeimpien, julkisestikin esiteltyjä koteja.
Olemme kumpikin myös niukemman sisustuksen kannattajia, joten haluamme huomion kiinnittyvän vain muutamiin yksityiskohtiin.
Btw, ennen meksikolaissuuntausta hurahdin näihin tapetteihin:
http://www.mrperswall.se
Niille voi lähettää omiakin kuvia, tekevät niistä tapettivuotia. - Tytsy4
Olin kerran cantina fiestassa Riihimäellä. Siellä oli cowboy hatut jossa oli lamput lamppuina.:) kivat verhot itelläni on ruskeat ja valkoiset verhot. Mattoni on punainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422224- 241780
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271435- 1091264
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151229- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846