matkaseuraa alanyaan

mies 46 v

Löytyskö matkaseuraksi naista.joka tulis asunnolleni Turkkiin kanssani keväisin ja syksyisin.vietän Alanyassa loka-joulukuun ja maalis-huhtikuun,mielellään alle 45 v.

25

665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vvovov

huh huh, etsi seksiseurasi muilta palstoilta !

• turkey fan

Kaverihan hakee matkaseuraa,ymmärrys hoi

• fuck buddy...
        turkey fan kirjoitti:

Kaverihan hakee matkaseuraa,ymmärrys hoi

Juu 'matkaseuraa' vain jakamaan asunnon yötä päivää. Heh. Ihan on ikätoivomuskin, ettei kelpaa kaiken ikäiset. Ollapa eläkkeellä jo tuossa iässä.... Ja joo, kaikki miehethän hakee naisista aina vain kaveriseuraa!

• oi tommoinen olis ihanaa kun sais talvella olla suomesta pois:)Vaikka toi ny ei ollu koko talvea mutta olis ihanaa:)

• sitte kun viä oon kova alanya fani:)Oon ollu alanyas 15 kertaa lomalla:)

• Ihana loma

Vaikutat mukavalta, rehelliseltä mieheltä. Haluan matkaan kanssasi. Laita osoitetta, mihin voin ottaa yhteyttä.

• Mies 46 v

Sähköpostini on pekka9@luukku.com ,kerro itsestäsi niin päästään suunnittelemaan matkaa ym.Mulla ei ole oleskelulupaa ja siksi olen poissa Turkista tammi-helmikuun.

• Varo sakkoja
        Mies 46 v kirjoitti:

Sähköpostini on pekka9@luukku.com ,kerro itsestäsi niin päästään suunnittelemaan matkaa ym.Mulla ei ole oleskelulupaa ja siksi olen poissa Turkista tammi-helmikuun.

Mies 46 v, sinun täytyy olla 90 vrk pois Turkista, jos sulla ei ole oleskelulupaa, tammi-helmikuu ei riitä. 90 vrk nollaa aina "laskurin" ja sitten voit olla taas 90 vrk Turkissa.

• Mies 46 v
        Varo sakkoja kirjoitti:

Mies 46 v, sinun täytyy olla 90 vrk pois Turkista, jos sulla ei ole oleskelulupaa, tammi-helmikuu ei riitä. 90 vrk nollaa aina "laskurin" ja sitten voit olla taas 90 vrk Turkissa.

Joo tiedän kyllä turkin lain,mutta pitääkö tänne ilmoittaa kellonajatkin.Milloin lento lähtee ja milloin on perillä,joten älä ressaa suotta.

• malttimatti25
        Mies 46 v kirjoitti:

Joo tiedän kyllä turkin lain,mutta pitääkö tänne ilmoittaa kellonajatkin.Milloin lento lähtee ja milloin on perillä,joten älä ressaa suotta.

Älä välitä. Se on noita alsun epäkohtien etsijöitä vaan, joka huomasi tilaisuutensa tulleen ja huomasi tarpeellisuutensa asiassa.
        Nuo markkinat, joille nyt tunkeudut niin on varattuna parastaennen-päiväys ylimenneille läskilortto legginssivosuille. Ei miehille.

• Ilona88
        Mies 46 v kirjoitti:

Naista hakee, mutta hermostuu heti, kun joku neuvoo ihan oikein. Kuka hullu lähtisi tuollaisen äijän matkaan? Nykynaisella on omat rahat, ei tarvitse toisten nurkissa olla. Mikäs se on turkin laki, minkki- vai kettuturkin? ;D Älä sinä raukka siellä ressaa :D

• tyrkey fani
        Ilona88 kirjoitti:

Naista hakee, mutta hermostuu heti, kun joku neuvoo ihan oikein. Kuka hullu lähtisi tuollaisen äijän matkaan? Nykynaisella on omat rahat, ei tarvitse toisten nurkissa olla. Mikäs se on turkin laki, minkki- vai kettuturkin? ;D Älä sinä raukka siellä ressaa :D

Mielestäni kaveri hakee matkaseuraa,onko siinä jotain pahaa.Ymmärrän häntä oikein hyvin,sillä yksistään kuukausia ilman puhekaveria ei kaikille vaan passaa.

• Asiallisuus puuttuu
        Ilona88 kirjoitti:

Ei tule mies 46 v ainakaan fiksua ja vähääkään kunnollista naiskaveria saamaan, varsinkin jos tämä nainen sattuu tämän viestiketjun lukemaan. Kyllä kommentointisi kertoo millainen ihminen olet.

• asiaa???
        tyrkey fani kirjoitti:

Mielestäni kaveri hakee matkaseuraa,onko siinä jotain pahaa.Ymmärrän häntä oikein hyvin,sillä yksistään kuukausia ilman puhekaveria ei kaikille vaan passaa.

Sittenhän äijä on luuseri mykkä, joka ei osaa kenellekään puhua. Mitä iloa moisesta avuttomasta? Jotain vikaa on, jos ei kuukausiin kenellekään puhu. Millaiset sosiaaliset taidot??

• eikä mistään muusta
        Asiallisuus puuttuu kirjoitti:

Ei tule mies 46 v ainakaan fiksua ja vähääkään kunnollista naiskaveria saamaan, varsinkin jos tämä nainen sattuu tämän viestiketjun lukemaan. Kyllä kommentointisi kertoo millainen ihminen olet.

Eiköhän tämä viestiketju kerro paremminkin se ,miten riidanhaluista porukkaa tällä palstalla vierailee.

• ?!?!????

Kyllä se kertoo omituisesta miehestä ja sen saamat....

• eikös niin

.....sen saamat vastaukset tyhmiltä naisilta.

• No ei ikinä!
        eikös niin kirjoitti:

.....sen saamat vastaukset tyhmiltä naisilta.

Mistä tiedät että ovat naisia??
        Älykäs ja fiksuko sitten lähtee jonkun tuntemattomn keski-ikäisen eläkeläisen nurkkiin? Lähetä mammasi sinne :D

• Olenko Olgasi

Olen kiinnostunut myös!!
      Mistäpäin Suomea olet??

• Mies 46 v

Olen karkkilasta ja mulla asunto Turkissa,talossa on kuntosali ja kolme saunaa sekä allasbaari.Itse olen avoliitossa ja kaksi aikuista lasta jotka jo pois kotoa,naiseni pitää työstänsä ja siksi ei halua eikä pysty matkustelemaan.Elikä en ole mikään seksin vonkaaja,vaan haen matkaseuraa symppis naisista.

• Olenko Olgasi
        Mies 46 v kirjoitti:

Olen karkkilasta ja mulla asunto Turkissa,talossa on kuntosali ja kolme saunaa sekä allasbaari.Itse olen avoliitossa ja kaksi aikuista lasta jotka jo pois kotoa,naiseni pitää työstänsä ja siksi ei halua eikä pysty matkustelemaan.Elikä en ole mikään seksin vonkaaja,vaan haen matkaseuraa symppis naisista.

Joo... Ei edes tartte vonkata. Avoliittosikaan ei minnuu haittaa. Heruu kyllä pilluva sulle, kun vaan otat messiin. Ja kunnolla...

• Ehkäpäh

Kumppanillesi sopii että tuleva kämppis on nainen ja ilet valmis maksamaan lystin?! No mut ohan meit mineks tietty

• Mies 46 v

Sain jo matkaseuraa Turkkiin,sisarukset jotka tunnen entuudestaan lähtee toukokuussa messiin 22 ja20 vuotta on neitojen ikä.Toivottavasti neidit viihtyy.

• Muuta mielessä
        Mies 46 v kirjoitti:

Sain jo matkaseuraa Turkkiin,sisarukset jotka tunnen entuudestaan lähtee toukokuussa messiin 22 ja20 vuotta on neitojen ikä.Toivottavasti neidit viihtyy.

Neidit varmaankin viihtyy, mutta luultavasti ei sinun kanssasi.

• Mies 46 v
        Muuta mielessä kirjoitti:

Neidit varmaankin viihtyy, mutta luultavasti ei sinun kanssasi.

Matkaseuraahan minä hain,ja neidit on sellaisesta perheestä että matkailuun raha ei ole riittänyt.Joten ovat innoissaan kun pääsevät mukaan, ja jos haluavat bilettää niin ihan vapaasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3847
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2596
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      2025
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1751
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      31
      1556
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      125
      1521
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1331
    8. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      85
      1302
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      500
      1300
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1266
    Aihe