Hei. Olen lähdössä Malagaan Helsingistä 12 tai 14 .4 ja ja viivyn n. 10 pvä. Onko sinulla sama matka? Voisitko auttaa minua ottamalla toisen koirani mukaan ? Eli koneeseen jotta toisen koirani ei tarvisi matkustaa ruumassa. Koira on hyvin kiltti ja söpö pussaileva 1.5 kg cihuahua. Ei hauku. En saa ketään ottamaan koiria hoitoon ( siis sellaista ihmistä johon luottaisin) . Asun itse Tampereen alueella mutta lento on HKI. Ja olkaapa ystävällisiä: älkää kirjoittako mitään asiaan kuulumatonta. Tai jakako neuvoja - ellei jollakulla olisi tiedossa parempaa sivua etsiä tämä avulias ihminen. Eli jos löydän sinut näin - avulias ihminen - tekisit koirani ikionnelliseksi koska he kärsivät pahasta eroahdistuksesta. Minä toki maksan koiran kulut. Ja tarjoan sinulle koneesa kaffet ja sämpylät tms :-) osoitteeni on : anskubansku7@gmail.com
Koiralleni kuljettajaa
Ansku1
0
126
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259