Steriloitu narttu jolla toinen pissatulehdus menossa tälle vuoteen. Nytkin parasta aikaa antibioottikuuri päällä ja tänään huomasin että koira pissaa verta.
Ruoka maistuu ja koira muuten täysin normaali.
Olen yrittänyt lisätä vettä ruokaan että saisi nestettä normaalia enemmän.
Rakko ultrattu kaksi viikkoa sitten, papa sekä pissanäyte otettiin samalla kertaa. Rakon seinämä hieman paksuuntunut mutta muuten kaikki kunnossa, samoin papa ok. Pissanäytteessä selkeä tulehdus johon sai kuurinsa.
Lääkäriin olen soittamassa heti aamusta mutta kyselen jos jollakin olisi kokemusta vastaavanlaisesta?
Pissatulehduskierre> verta pissassa
3
319
Vastaukset
- karpalo....
Anna joka aterialla yksi karpalo kapseli. Meillä auttoi ja tulehdukset loppui.
http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/cPath/33/products_id/491 No ei kyllä ole ihan henkilökohtaista kokemusta virtsatulehduskierteestä,... =DD
...mutta: Lääkäri saattaa seuraavaksi ehdottaa virtsaruokaa, jolla pitäisi saada virtsan happamuus oikealle tasolle. Kaverin koiralla oli myös kierre, ehdotettiin tuota uutta nappularuokaa, hänpä teki radikaalin liikkeen, ja ryhtyi antamaan raakaruokaa koiralle kourallinen puolukoita koiran ateriaan.Tämän ansioista seuraavan kerran virtsanäyte oli puhdas.
Omalla vanhalla uroksella oli eturauhasvaivoja, kysyin siitä eläinlääkäriltä: hän sanoi ettei näe mitään huolestuttavaa tilanteessa, eturauhanen on hiukan ehkä suurentunut, muttei niitä ole yleensä siinä vaiheessa operoitu. Mutta koiraa tilanne vaivasi, nuoleskeli mahanalustaan turhankin tiuhaan. Ryhdyin antamaan koiralle myös puolukoita ruuan seassa, ja eipä vaivaa enää koiraa. Puolukka määrää olen pienentänyt, mutta saa niitä hiukan joka päivä.
Myös karpalo on hyvä noihin virtsavaivoihin.- Avuton
Koira syö ja royalin erikoisruokaa ettei tulisi kiteitä tai kiviä.
Kävimme lekurissa ja pissasta löytyi runsaasti sulfa kiteitä. Antibiootti meni nyt vaihtoon ja veripissan syy siis selvisi.
En huomannut lekurissa kysyä että kuinka pitkään veripissaa voi vielä tulla vaikka sulfa lopetettu.. hmm tietääkö kukaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284