Ei voi olla huijari tiedemiestä. Tiedemiehen arvoa ei voi opiskella, sen voi saavuttaa. Tutkin juuri nänniäni ja huomasin siinä olevan karva, epäilen tämän karvan olevan illuusio, mieleni tuotetta. Nappasin karvasta pienen palasen saksien kanssa ja tutkin sitä mikroskoopilla, tulin tulokseen että karva olikin vain kuolleita ihosoluja. Mutta kun tarpeeksi kauan katselin sitä karvaa, ymmärsin että karva ei ole ruskea. Se on kaikkea muuta paitsi ruskea, silmäni valehtelee minulle karvan väristä. Nyt aletaan siirtymään aallonpituuksiin, ja pääsin tulokseen että nänni karvani sijaitsee 14 ulottuvuudessa. Soitin karvalleni Rick Astley:tä ja huomasin karvani saavan erikoisia viboja. Seuraavalla kerralla katson mitä tapahtuu kun soitan karvalleni muumilaakson tarinoita.
PS: En ole hullu!
Olen oikea tiedemies!
Oikeatiedemies
0
72
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481