Tarkoitus nauttia auringosta ja "löhöillä" vain :)
Millaisissa paikoissa olette olleet? Kokemuksia?
Valmiit häämatkat maksavar törkeästi, joten ajatuksena ottaa äkkilähtö jonnekin.
Häämatka ÄKKILÄHTÖNÄ elokuussa 2014
10
209
Vastaukset
- 76543
Katso nyt jo edullisia matkoja esim. Kreikkaan, Turkkiin ym. Elokuulle on todella hyviä viikon tarjouksia. Ne kohteet on juuri aurinko- ja löhölomia varten. Jää sitten aikaa hääsuunnitteluun, eikä tarvi kytätä häämatkaa netissä roikkuen.
- naurattaa
kuka myy valmiita häämatkoja ja miksi?
- heh, heh, heh
Matkatoimistot, hah, hah, haa..
- nyt naurattaa minua
heh, heh, heh kirjoitti:
Matkatoimistot, hah, hah, haa..
ei kai nykyään kukaan matkatoimistoja käytä...miksi käyttäisi ja elättäisi heitä? kai nyt häämatkan osaa itsekkin järjestää. Typerää porukkaa olette ja toivotaan että häät yleensä tulee...elokuuhun on vielä matkaa.
- onnea etsintään
Ota matkatoimiston kautta pelkät lennot, ja varaa hotelli vaikkapa Booking.com kautta, näin sinun ei tarvi tyytyä matkatoimistojen hotellivalikoimaan, vaan voit etsiä jotakin vaikkapa hotelli jossa on sviitii,voit hyvässä lykyssä saada sen samalla rahalla kun matkatoimistojen kautta alempitasoisen.
- mies raukkaa
oletko blondi? Mistä vaan vetoa että olet.
- rouva Å
Kypros on aivan ihana kohde. Olimme siellä Limassolissa häämatkalla, samassa kohteessa kaupunkia ja rantalomaa. Barcelonaa en suosittele, siellä saa varoa huijareita kaiken aikaa.
- Ihmettelnvähän
Eikö häämatka pitäisi olla jotakin ikimuistoista?
Ei kait rantaloma äkkilähdöllä ole sellaista? Meillä niitä tehdään vähintään 3 vuodessa...
Häämatkaksi kaupunkiloma hienossa hotellissa tai Karibian risteily...
Me oltiin yhdistelämatkalla Pariisi-Lontoo (Eurostarjunalla kanaalin alitse).
Barcelonassakin on oltu eikä meitä ryöstetty eikä huijattu...hieno paikka sekin ja Barcan peli ekstrana.- 473233
Ikimuistoista voi löytää pienemmälläkin budjetilla, kuten aloittaja viittaa. Rantalomakin voi olla sellainen, paitsi niille, jotka käy siellä liian usein. Silloin ei ehkä mikään ole ikimuistoista ja tärkeintä on asenne!
- Sideen
Häämatkalla en ole itse käynyt, mutta muutoin mitä olen matkustellut, niin valitsisin Turkin Siden. Ihana ja mielestäni romanttinen, pienehkö paikka. Sinne menisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871486
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131076
- 651044
- 67908
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 64854
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12701