Kosmetologit,kynsien tekijät teille kysymys!?!?!?

Kyns

Miksi jotkut teistä tekevät geelikynnet niin,että väriä ei tyveen asti,vaan näyttää siltä,että kasvua olisi jo hoitolosta lähtiessä?
Eli onko syynä se,että asiakas tulee nopeasti uudestaan?
Vai osaamattomuutta?
Vai miksi?

6

126

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkiii

kun sitä väriä ei voi laittaa kiinni kyninauhaan asti ... ääliö

• kyns

Ei ole kysymys "kuninauhaan" asti ääliö,vaan jos jää iso rako.
      Niin kysymys siitä,miten jotkut osaavat ja pystyvät.
      JOs tosiaankin olet ammatti-ihminen,joka vastasit,niin huh.

• Vastausta?

Haluaisin myös samasta asiasta ammatti-ihmisen asiallista tietoa.
      Samoin käynyt aina joskus,kun uusi laittaja.
      Eli kysyjä ei varmaan tarkoita kynsinauhoihin geeliä,kuten en minäkään,muttei myös siten,että puoleen väliin lähes.

• tie helvettiin

Laita rahat johonkin avustuskohteeseen ja lakkaa tuijottamasta kynsiäsi.
      Sillä hinnalla minkä törsäät geeli kynsiisi ruokkisit viikon jotain perhettä itäeuroopassa tai afrikassa. Kuka välittää siitä mille kyntesi näyttää? Miksi panostaa turhuuteen joka vain huutaa: "huomatkaa mut!!!" kyllä länsimaiden hyvinvoivat ihmiset itseni mukaan lukien olemme itsekkäitä. Pitkin hampain jotain toiselle annamme ja omaa itseämme vaan puunaamme.

• niinvissiin

Itse et siis käytä koskaan yhtään rahaa itseesi? Ostat vain välttämättömät vaatteet, et käy ikinä ulkona syömässä, elokuvissa, konserteissa, matkusta... Laitat kaikki rahasi vain ja ainoastaan avustuskohteisiin.

• aina ollu tyytyväine

No olet kynsienlaitossa kuitenkin itse hereillä ni voisit ihan vaikka laittajalta kysyä suoraan jos hän laittaisi värin tyveen asti ihan siinä samantien etkä ihmetellä anonyyminä keskustelupalstoilla jälkeenpäin! Palautteen vois antaa suoraan asianomaiselle eiks nii??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1720
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe