Puhelin ei ilmoita viesteistä

inhottavaaa

Minulla on suht uusi Samsung Galaxy S II plus ja se on alusta asti tehnyt sellasta että sain whatsapp viestit vasta kun avasin näytön, eli puhelin ei näyttö pimeänä ikinä piippaillut että olisi viestejä tullut, kaikki tuli aina kerralla kun "avasi näytön". Se ei sinäänsä minua haitannut, mutta nyt whatsapp, facebook ja muut ilmoitukset saan vasta kun avaan itse sovelluksen. Tämä on whatsapin kanssa varsinkin aika inhottavaa ja menee koko sovelluksen idea vähän hukkaan.

Tietääkö joku mitä pitäisi tehdä vai voiko tehdä mitään? Ja koska puhelimessa on vielä takuu voimassa niin onko tämä semmoinen vika, minkä takuu korvaa?

ps. puhelin on myös alkanut tekemään sellaista että aina kun sovelluksen sulkee ja palaa aloitusnäyttöön niin vähäksi aikaa näytöltä häviää kaikki paitsi taustakuva ja sitten tulee taas kaikki kuvakkeet näkyviin??

7

8330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikki vanhemmat android-puhelimet tekee tuota että kestää ladata aloitusnäytön kuvakkeita, ja samsungin touchwiz on melko raskas.

Yritä palauttaa tehdasasetukset puhelimen asetuksista.

• Kannattaa joo kokeilla ensin akun pois ottoa vähäksi aikaa ja jos ei auta niin tehdasasetusten palautusta.

• ole hyvä

Top tykkänään,tuohon viesti-ilmoitus juttuun ei auta vaikka otat sata kertaa akun irti.
      Siihen tepsii seuraavanlainen juttu:'
      -menet play kauppaan
      -lataat ja asennat noled jutskan sieltä
      -menet noled sovelluksen asetuksiin
      -laittelet sieltä mieleisesi viestien ilmoitusjuttuja
      -ja,kun säädöt on mieleisesi,alkaa näytöllä näkyä valitsemallasi näkymällä saapuneet viestit ja puhelut,saa näkymään kik,watsap.normaali viestit,puhelut,sählöpostit,kaikki

• inhottavaaa

Itse asissa akun irrottaminen auttoi molempiin ongelmiin! Kiitos tuhannesti :) Noinkin pikkunen juttu, ja en oisi kuitenkaan ite sitä varmaan keksinyt koittaa. Mutta ens kerran jos whatsappi alkaa temppuilee niin kokeilen tota noledia!!

• Akun pois otto auttaa yleensä joihinkin ongelmiin ja se kannattaa tehdä ennen suurempia operaatioita.

• Anonyymi

Honor uusi malli ilmoittaa usein vaihda oletus puhelimeksi kun niin teen puhelut eikä tekstiviestit toimi. Miksi nämä Huawei entiset puhelimet myydään uusina ulkaina 5g laitteina jos takuu ei kata vanhaa 1,5v.kun kastui pyörälenkillä ja lopetti toiminnan kuumui kuin naapurin rouva kun näki elviksen.

• Anonyymi

Näitä puhelin- ja viestisovellusten oletuksia ei kannata vaihtaa, ellei tasan tarkkaan tiedä, mitä on tekemässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2962
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2837
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1679
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1602
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe