Minulla on avopuoliso joka "alistaa" minua. Ei ota mistään vastuuta; ei tee kotona mitään kotitöitä ja jos puhun hänelle, ei yleensä kommentoi mitenkään. Pari hänen "kaveriaan on haukkunut minut; toinen sanoi nainen vai mikä lie ja toinen haukkui eka kerralla sairaaksi ym. vaikka ei tuntenut oikeasti minua. Mitä mieltä olette tälläisestä kohtelusta? Muualla hän mielistelee ihmisiä, mutta minut alistaa monella tapaa.
en ymmärrä?
ke60
3
199
Vastaukset
- Ajatus
Itse ottaisin asian puheeksi. Tuollaista ei kenenkään tarvitse kuunnella :-) Tasavertaisuus!
- äijä 57 v
Jos olet akka niin kaikki on niinkuin pitääkin. Naisten homma on tehdä kotityöt. Itse olen sen verran luvannut osallistua että nostan jalkani mopin tieltä ylös. Ja lupaukseni olen pitänyt.
- 4+12
Mikäs puoliso se tuollainen on? Lyhyesti - lähde pois äläkä katso taaksesi. Ihmissuhteisiin kuuluu toisen kunnioittaminen, ei alistaminen. Selkeästi haukkuu sinua jo omille kavereillensakin, ei ole normaalia tuollainen millään tapaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742902
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191488
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249