Pitkäaikaisvanki etsii kirjekaveria piristämään ja lievittämään yksinäisyyttä. Rauhallisempi elämä toiveissa..
Laita rohkeasti sähköpostia niin saat osoitteen tai muutakin tietoa!
vangintoive@luukku.com
vangille kirjekaveria?
7
528
Vastaukset
- mävaantässä
Kyseessä siis 43v. mies :)
- 17+8
ja VANKI . . .
- Ihan hirveää
Mä olin kerran tutustumassa yhdessä avovankilassa opiskelun puolesta. Oltiin jossain portaikossa, ja vartija kertoi, että heillä käy ulkopuolinen siivooja kerran viikossa siivoamassa portaat. Alkoi sitten miettiä, että siivoavatkohan he portaatkin vai tekeeko vanki sen. Kysyi sitten toiselta vartijalta, että siivoaako siivooja portaat vai vanki.
Mulle jäi soimaan korvaan se, kun niitä ihmisiä sanottiin vangeiksi. Eihän ne ole mitään vankeja, vaan ihmisiä, mutta se vanki sana on ihan järkyttävän leimaava. Todella kylmä ja kolkko nimitys. Ja miettikää, jos olet kerran käynyt vankilassa yhtään mistään syystä, olet ex-vanki. VANKI. Ihan hirveän kuuloista ja ihan hirveän leimaavaa.
Ja minä siis tapasin siellä vankilassa myös niitä "vankeja". Nuorin oli ehkä joku 18-vuotias keskenkasvuinen pojankoltiainen, jonka paikka ei todellakaan ollut vankila. Eikä hän ollut mikään VANKI. Siellä oli myös muita normaaleita ihmisiä, jotka tervehtivät ja olivat ystävällisiä ja käyttäytyivät kuin normaalit ihmiset. Ja heitäkin sanottiin vangeiksi.
Itku tuli sillä reissulla.
- viilajasaha
onko monta kymmentä vuotta vielä kakkua
- vastarannan susi
Saako vanki käyttää sähköpostia?
- joskus niinkin
Vanki ei saa käyttää s.postia, vangilla on myös läheisiä jotka voi auttaa tälläisissä asioissa.
Vaikka ihminen on virheidensä takia joutunut vankilaan, ei se välttämättä silti tarkoita sitä, että kyseinen ihminen olisi läpimätä.
Virheistään voi myös oppia ja ottaa uuden suunnan elämälleen.
Suuri osa valitettavasti ei niin tee, mutta on myös se osa joka käyttää menneisyytensä voimavaranaan ja kasvaa ihmisenä.- susi edelleen
niin ajattelinkin, ettei vankeinhoitolaitos sentään nykyaikaan ole siirtynyt. Elämänmuutos on aina omissa käsissä, siinä voi ainoastaan tukea toista ihmistä. Yhteiskunnassa on kovat ennakkoasenteet vankeja ja jo tuomionsa kärsineitä kohtaan. joidenkin kohdalla se on perusteltua, mutta ei kaikkien.
En itsekkään riehunut ilosta, kun tutustuin uuteen naapurustoon, veijaria ja koijaria löytyy joka lähtöön.
Vaan "pojat" ovat yllättäneet minut täysin, en edes muista koska minua olisi viimeksi rouviteltu :D nyt on.
joten onnea vaan tällekin vangille, toivottavasti löytyy ankkuri, joka pitää elämässä kiinni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111