Olen ihan loppuunpalanut kouluhommien takia... Ylppärit eivät menneet kehuttavasti.. motivaatio oli jo ihan lopussa ennen ylppäreitä..
En jaksa. Katson vain papereita ja krjoja ja lukemisesta ei tule mitään. Olen yksin täällä ollut neljän seinän sisällä koko viikon, enkä ole mitään saanut aikaiseksi. Maanantaina viimeiset kirjoitukset...
Kertokaa.. Mitä teen??? :( Minulla jatkuu kirjoitukset vielä ensi syksynä ja sitten se on siinä. Käyn vielä pari kurssia koulua..
Kaikki burn outista selvinneet, kertokaa miten pääsitte yli ja saitte yö/koulumotivaationne takaisin?? Haluaisin selvitä tästä koska mieliala on tosi matalalla ja olen jo aika ahdistunut ja masentunut...
Kiitos
Miten päästä yli burn outista?
tuskaaa
3
278
Vastaukset
- RUUVIPENKISSÄ OLLUT
kaiken tärken asia minulle oli positiivinen asenne. minä aloin nauttia pienistä onnistumista. musiikin kuuntelu ja haaveilu ja ihmiset ympärillä auttoi.
- Liikunta auttaa
Jos vain suinkin jaksat ja kykenet, yritä liikkua: ulkoilua ja lenkkeilyä tms. Urheilu lisää endorfiineja ja vaikuttaa siten mieleialaan lääkitsevästi.
- tutkija rytkövaarast
Jos ei jaksa niin sillon ei jaksa.
Pitää tunnustaa faktat ja antaa itelle mahis lepoon.
Toiset tarvii viikon , jotkuu useamman vuoden.
Itellä meni burnoutin jälkeen kolmisen vuotta että kykenin alan vaihtoon ja koulunpenkille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032