Kaapeli tv ongelma

jontsu

Tv näyttää ruudulla ilmoitusta "ei videosignaalia" vaikka olen mielestäni kiinnittänyt kaikki tarvittavat piuhat kiinni.

Auttakee jos joku tietää mistä vois kiikastaa :D

7

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reitti poikki

Ei riitä, että piuhat ovat kiinni. Myös laitteitten liitännät pitää ohjelmoida niin, että signaalitie on kunnossa.

• HDMI- liitäntä televisiossa ei automaattisesti aktivoida kuten SCART-LIITÄNTÄ TEKI KUN VIDEO LAITETTIIN PÄÄLLE.
      Television kaukosäätimen INPUT/AV/HDMI-NAPPULAA vain painamalla kun toisto on esim. DVD-SOITTIMELLA päällä selviää mistä HDMI-liitännästä kuva tulee näkyviin.
      Sitten vain aina valitaan se hdmi- tulo mistä kuva näkyy.

Yleensähän Digiboksi on HDMI 1, BLURAY/DVD-SOITIN HDMI 2, jne...

ANTENNIKAAPELIHAN tulee seinästä ensin digiboksiin, virittimien loop-lenkitysten jälkeen sitten kiertää vasta television antenniliitäntään.

• niin kai

Siis eihän sen nyt tarvitse mikään tallentava huippulaite olla HDMI:stä puhumattakaan. Kyllä tuollainen vika voi perusvehkeessäkin olla. Yleensähän se on antennipuolella, jos digiboksin valikot sentään näkyvät. Silloin voi tulla jopa teksti "tarkasta antenniliitäntä".

• johan on

Aloitus jättää niin paljon arvailujen varaan. Onkohan digiboksissa edes virtaa?

• jhjnhg
    • Haravamalli

Onkos TV ja/tai digiboksi myös kaapeliverkossa toimiva?

• kokeillut

Jos digiboksi toimiikin vain maanpäällisillä kanavilla, siihen kannattaa kytkeä sisäantenni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2318
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2143
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1535
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1454
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1417
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      934
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe