Olin työpaikkani hississä. Minulla oli pällä kireä minihame, kireä paita ja bootsit. Takapuoleni on piukea, ja olen laiha. Kuppikokoni on C. Hissiin tuli myös esimieheni. Juttelimme hetken työasioista ja näin hänen seisokkinsa. Yht äkkiä hissi jumittui ja hän tunnusti haluavansa naida minua. Riisuin paitani ja hameeni. Ohuiden pitsi alusvaatteiden alta paistoivat läpi nännini ja ajeltu alapääni. Hän tunki kätensä housuihini ja kostuin heti. Hän riisui vaatteensa ja sillävälin minä riisuin alusvaatteeni. Hän tunki valtavan kyrpänsä tiukkaan pillluni ja siinä sitten sekstailimme koko loppuajan
hississä..
...
4
4789
Vastaukset
- voi, voi
ookko sä joku yksinkertainen kloppi ?
- hyvä meininki
Oliko maisemahissi..???
- hissilastit
Aihetta liipaten, hyvännäkönen muija ottaa suihin hississä ja saa lastit naamalleen
http://videof.uckerz.com/facial-in-elevator/- aahuuhpuuh
Uuuuh, ja hyvin ottaakin suihin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481