Hei! Onko kellään kokemuksia Musiikkikoulu Demosta, millaisia opettajia ja saako vastinetta rahoille? Kiitos!
Musiikkikoulu Demo
11
2990
Vastaukset
- Kokemustaon
En suosittele laisinkaan.
- Uusimusiikkiharrastu
Mistä syystä et suosittele? Millä tunnilla kävit?
- Kiira S.
Olemme ajatelleet tytölle kanteletta, kun näyttää ja kuulostaa aika hauskalta tuo pop-kantele. Onko sinulla siitä kokemusta?
- Kitaristin äiti
Meidän tytär on käynyt Demossa jo pari vuotta, soittanut kitaraa ja tykännyt kovasti. Me voimme kyllä suositella. Itse pääsee paljon vaikuttamaan siihen millaisia kappaleita tunneilla soitetaan. Opetus on rentoa, opettaja (ainakin meidän - en kaikista tiedä) oli ammattitaitoinen. Ja Demo-konsertit huippuja!
- ays
Onko tämä samaa mestaa kuin Jamkids?
- evol1
On samaa.
- tyytyväinen vanhempi
Täytyy sanoa, että ns. normaaliin musiikkioppilaitokseen verrattuna huippupaikka! Olen itse käynyt perinteisen tien enkä halunnut sitä lapselleni. Löysin Demon sattumalta kun näin mainoksen lähikaupassa. Meidän tyttö on tykännyt opettajasta ja ennen kaikkea nauttii soittamisesta eikä harjoittelemaankaan tarvitse pakottaa.
- sdgdfg
"...ennen kaikkea nauttii soittamisesta eikä harjoittelemaankaan tarvitse pakottaa"
Tämä on tosi hieno juttu. Soittamaan oppii vain harjoittelemalla ja harjoittelemalla ja harjoittelemalla vielä vähän lisää ja jos lasta pitää pakottaa siihen niin homma ei vain toimi. Vastaavasti jos lapsella (tai kenellä tahansa) on aito innostus soittamiseen ja harjoitteluun niin harjoiteltavat asiatkin omaksuu paljon helpommin.
- Kiira S.
Hei tyytyväinen vanhempi, mitä soitinta lapsesi soittaa?
- edelleen tyytyväinen
Tytär soittaa kitaraa. Tosin, kun keväällä näki Demo-konsertissa tytön soittavan rumpuja, on alkanut harkita toista instrumenttia oheen...
- Äitykkä
Sama meininki on Kallion musiikkikoulussa. Hinnat vain vähän halvemmat,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707