Minulla on 11kpl em. rahoja, paino yhteensä 12,694g. Ostaako kultaliike nämä romukullaksi ja kannattaako ne myydä romukultana? Takuutodistuksissa lukee, että rahat olisivat 99,9% kultaa.
Maailman pienet kultarahat
5
1686
Vastaukset
- nkzxcj
aika vaikee sanoa.
jos siellä on vanhoja kultarahoja niin niiden arvo on enemmän kun pelkkä kullan arvo.- monetacheet
olet ilmeisesti ostanut nuo monetalta? kannattaa varoa kyseistä huijarifirmaa, koska myyvät järkyttävällä hinnalla kerilyrahoja joilla ei sitten olekkaan mitään jälleenmyyntiarvoa. esim. ostat sieltä rahakokoelman vaikkapa tämän maailman pienet kultarahat ja maksat siitä todennäköisesti yli 1000€. näillä rahoilla on todellisuudessa vain arvoa vain kullan romu hinta, joten tappiota tulee
- nkzxcj
monetacheet kirjoitti:
olet ilmeisesti ostanut nuo monetalta? kannattaa varoa kyseistä huijarifirmaa, koska myyvät järkyttävällä hinnalla kerilyrahoja joilla ei sitten olekkaan mitään jälleenmyyntiarvoa. esim. ostat sieltä rahakokoelman vaikkapa tämän maailman pienet kultarahat ja maksat siitä todennäköisesti yli 1000€. näillä rahoilla on todellisuudessa vain arvoa vain kullan romu hinta, joten tappiota tulee
kuka nyt monelta mitään ostaisi
- huulipunaa
monetacheet kirjoitti:
Monetta joo, en ole sieltä mitään ostanut.
Siitä oli jo vuosia sitten juttua niiden myymästä hopea-aarre sarjasta miten kallilla sitä möivät.
Enpä tiedä onko suomessa myynnissä oikein vanhoja kultarahoja missään tai ostaako niitä kukaan, ne voi nimittäin olla tosi kalliita? - Rytzki
huulipunaa kirjoitti:
Monetta joo, en ole sieltä mitään ostanut.
Siitä oli jo vuosia sitten juttua niiden myymästä hopea-aarre sarjasta miten kallilla sitä möivät.
Enpä tiedä onko suomessa myynnissä oikein vanhoja kultarahoja missään tai ostaako niitä kukaan, ne voi nimittäin olla tosi kalliita?Olisko sulla mitään mahdollisuuksia laittaa kuvaa vähän noista kolikoistas..!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244