Olenko huono marsun omistaja?

Marsujenrääkkääjä(kö?)

Syötän marsuilleni Best Friend Menu-pellettiä ja Osku-heinää. Olen todennut kummatkin hyviksi, meilläpäin Osku-heinä on jopa parempaa kuin eläinkaupan heinät. Monet tutut marsun omistajat ovat asiasta valittaneet. Väittävät, että olen huono marsun omistaja jos näitä syötän. Onko näin? Lisään vielä, että edelliset marsuni elivät tällä yhdistelmällä 12-vuotiaiksi...

7

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meuwi

Tuo Best Friend Menu-pelletti sitä en missään nimessä suosittele, se on todella epäterveellistä marsulle! Osku-heinää en tiedä...

• Sedä

Best Friends on kyllä tosi huonoa. Ruokinnassa pääasia on hyvä heinä, monipuolinen tuoreruoka ja c-vitamiinilisä. Jos koet että saat Oskulta hyvää heinää niin hyvä, meillä päin on näyttänyt aikakurjalta silpulta.

• hoh

Meillä on löytynyt osku-heinän joukosta jotain pahvihylsyjä.Mutta käytetään niitä silti kun ne ovat parempia kun eläinkaupan kuivat oljet...

• ei ei ja ei

Olen kaksi kertaa ostanut oskua (heinää) koska silloin ei ollut muuta tarjolla, molemmilla kerroilla oli homeessa! Että on juu todella laadukasta. Ja tuo best friend, lueppa ensinnäkin tuoteselosteesta mitä se sisältää. Mieti sitten kuinka terveellistä on. Kunnon pellettiä saa eläinkaupasta!

• Marsunrääkkääjä(kö?)

Huoh... Kai tiesit, että osku heinä tulee eri alueilta eri viljelijöiltä? Eli jossain heinä on todella laadukasta, kuten _meilläpäin_. Kannattaa opetella lukemaan :)

• marsurakastaja

Meilläpäin oskuheinä toimii hyvin. Se on laadukasta eikä ikinä ole löytynyt mitään huonoa pussista, tosin joissakin pusseissa heinät ovat kuin paksuja olkia, joista marsut eivät pidä, ja toiset pehmeämpiä, heinämäisempiä heiniä joista ne tykkää :) Tota pellettiä en kyllä käyttäisi...

• vinkku

toi pelletti on ihan täyttä paskaa!!siinä on paljo rasvaa eikä siinä oo paljoo kuituu.esim.oxbow,lottie omena&porkkana ja sit versele lagan pelletit on hyvii

tosta heinästä en tiiä,yleensä markettien heinät on aika huonolaatusia mut jos se on hyvälaatusta nii mikäs siinä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2805
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2694
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      15
      1568
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe