kevyttä lomalukemista suoraan kirjoittajalta.
Kustantajan luonnehdinta kirjasta: Valloittava veijaritarina Adalmiina Turpeisesta, nelikymppisestä Miinasta, joka on antikuluttaja ja luomua päästä varpaisiin. Kettuterrierin karkureissusta saa alkunsa tapahtumaketju, jossa Miinan mukaan tarttuu omalaatuinen hevonen. Tragikoomiset, epätodennäköiset sattumat seuraavat toistaan ja alkaa näyttää siltä, että kulkurielämä on tullut tiensä päähän. Rippunen romantiikkaakin ilmestyy Miinan elämään, ja hän saa selätettyä myös menneisyyden demonit ja piinaavat painajaiset.
Ennen 3.4 tilatut kirjat 23 e postikulut, nimmari kaupan päälle, myöhemmin 28 e
Hinta: 28e
Yhteystiedot: Helena Lapinniemi. 040-7784973
ps helenalapinniemi@gmail.com
O: heräteostona hevonen
2
129
Vastaukset
- pölkkl
Noita kotikirjailijoiden tuotoksia ei kyllä jaksa edes ilmaiseksi lukea saati maksaa niistä 30e!
- Reuna-kustantamo
Helenan nimimerkki sai näköjään "pölkin" takajaloilleen. Kyse ei ole omakustantanteesta (eikä fiksu kritisoi asiaa, josta ei tiedä mitään). Meillä Reuna-kustantamossa on tapana antaa kirjailijoille mahdollisuus myydä itse kirjojaan sen lisäksi, että niitä myydään normaalisti kirjakaupoissa ja verkkokaupassa, kustantajan oma verkkokauppa http://reunalla.fi.
Kirjan julkistamistilaisuus oli 3.4. Haapavedellä ja ennakkotarjous on ohi. Kirja on nyt myynnissä ovh-hinnalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164