Heippa!
Tarvitsen 25 000€ pian. Jos sinulla on tarjota minulle keikkatyötä tai pidempiaikaista työtä josta voin tuon summan tienata niin tarjoa!!! Olen nuori, kaunis ja mukava nainen ja tarvitsen työtä pian!:)
Kauniille naiselle töitä?
9
437
Vastaukset
- töitämulletarjoa!
Ja yhteystietoni siis misumisu@luukku.com :)
- työtarjous
Mailisi ei toimi.. Miksi?
- Lahjomaton mies
Hyvä provo!Kaunis nainen...tehoaa moneen mieheen.Onko kirjoittaja mies?
- töitämulletarjoa!
Minkä takia kirjoittelisin tuommoisia jos en ois vailla duunia ja palkkaa? Ihan nainen olen ja ei tarvitse tulla huuteleen tuommoisia, jos ilmoitukseni ei muuten sua liikuta.
- Vastenmielistä
Eiks sun kannattais huorata ihan suoraan seksitreffeillä?
- Mummeli2
Kantsii lopettaa se huumeidenkäyttö niin ei tollaisii summia tarvia.
- Tuo-ttaja
Aikuisviihteestä olisi varmaan tarjolla 9eur/päivä,töihin kutsutaan tarvittaessa.
Nätti pitää olla.osaatko näytellä?.Koeajan (4kk) jälkeen voitais miettiä jotain
juontakin elokuvaan.Kiinnostuitko? - Stanbic Finance Home
Koskien lainan pyynnöstä, haluaisimme teidän ymmärtävän, että me lainata kaikenlaisia laina, ja meidän lainan määrä vaihtelee vähimmäismäärä 5,000.00 euroa enintään 4 miljoonaa euroa yhtiön luotonannon korko on 3% kanssa lainaerän tehdään kuukausittain. Joten, jos olet todella kiinnostunut saamaan lainaa, yksinkertaisesti sähköpostia meille tarvittavat tiedot on alla jalostukseen:
Laina Hakulomake
(1) Nimet:
(2) Määrä, joka tarvitaan:
(3) Laina Kesto:
(4) Maa:
(5) Valtion:
(6) Osoite:
(7) Käyttötarkoitus:
(8) Puhelinnumero:
(9) Tulot kuukaudessa:
(10) Sukupuoli:
(11) Ammatti:
Jossa on paljon terveisin,
Herra Frank Hester
Toimitusjohtaja / MD
Stanbic Finance Home (stanbic.net@postribe.com) - Ville_1111
Jos olet kaunis ja fiksu, niin saat 20k€ jos pyöräytät mulle kaksi lasta. Työaika tietysti on minimissään sen 18 kk, tosin aika lepposta hommaa... tai ehkä 9 kk, jos käy hyvä säkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032