Kiusaajani on haukkunut minua serkulleni (serkku pitää minusta paljon) ja tämä on kertonut siitä minulle. Serkkuni ja minun mielestä tämä on tosi noloa. En ole kuitenkaan sanonut kiusaajalleni että serkku on kannellut, koska serkkuni saisi vain paskamyrkyn niskaansa. No olen maininnut asiasta ohi mennen pikkuveljelleni, luulin ettei hän kertoisi (olisi edes sen verran aivoja...) (12w) ja tämä idiootti on sanoi sen äsken kiusaajalleni (ovat skypessä kavereita, en tiedä miksi). Nyt pelkään että serkkuni suuttuu minulle omasta huolimattomuudestani :( Mitä teen?
Jostain syystä pikkuveljeni ja serkkuni pitävät yhteyttä kiusaajaani, enkä usko että voin katkaista sitä, omapahan on kuitenkin asiansa. Serkkuni mielestä kiusaajani on ihan OK, mutta kiusaajani inhoaa veljeäni, mutta tämä ei ilmeisesti tajua sitä.
Heti kun veljeni tulee pois skypestä, saa kyllä huudot...
Vitun idiootti!
Joku säikähtänyt
0
142
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249