jooo eli oon tyttö ja koht 15:) ja kiinnostunu mopoist ja sellai pitäis nyt saada sit hommattuu:) haluisin eka muutamaan kysymyksee vastauksen koska en jaksa selaa koko nettii löytääkseni tarpeeks tietoo nii must tuntuu et eiköhä täält löydy pari auttavaa jätkää tai miks ei muijjaaki mut joo.......... ekaks haluisin tietää mitkä mallit tai merkit on matalii nii et tällasen 160 pitkän tytön jalat ylttää ihan kunnolla maahan? sanon jo tässä vaiheessa että en oo sit kiinnostunu mistään monkeyst enkä muustakaa niist pikkumopoist enkä myöskää mistää crossimopoist vaa haluun iha kunno peli!:) oon itte kattellu tota aprilia rx viiskymppistä mutta koska ei sen kummempaa kokemusta mopoista niin en yhtää osaa sanoo kui korkee se sit on? sit haluisin tietää et mitä täs mopohankinnas kannattas erityisesti ottaa huomioo? mitkä on niit tärkeit juttuii siin mopos? koska mä tiedän että kun oon tyttö mulle tullaan sanoo ja mä tuun kuulee pojilta sitä et kui paska oon ja kui en osaa ajaa ja jne nii jos ees sen mopon kohalt kaikki ois ok nii auttas etee päi:D itte oon saanu sellasen käsityksen et aprilialt ja derbilt löytys hyvii mopoi kohtuu hintaa ja matalaaki mallii oi? pitääkö paikkasa? sit yks pää juttu jonka haluun tietää:D mä myönnän! en tiiä kui mopo lähtee käyntii taii kui sil pääsee liikkeelle?:DD siis oikeesti? mä tiiän kyl et siel oikeel puolel on se juttu jota polkastaa jalal ja sillo pitää olla vaihteet vapaal sit ku mopo käynnis annetaa kaasuu sit ku halutää lähtee kytki pohjaa vaihe ykösel kaasuu ja nostetaa kytki? meneekö ees suunnillee näi?:DD sit haluisin tietää kaikkee et mitä ei saa tehä jos ei haluu lähtee ejkal kerral siit pihast keula pystys?:DDD sitä en halus kokee koska luulen että saattas sen jälkee jäähä ajelut ajelematta!:DDDD mut kiitti jos vastaatte!:)
Viisaat jätkät auttakaa!
9
108
Vastaukset
- kunnon apina tääkin
"viisaat jätkät"
- Kameliderbi
Nyt vittu mee oottaa selvää jostain aiemmasta keskustelusta ku täällä on jo iha tarpeeksi näitä "hei jätkät mikä mopo tytölle? XD"-keskusteluja.
- vituntyhmä
Eka vinkki olis että ei kannata kysyä täältä koska kukaan ei tiedä mistään mitään.
- derbidrdevo
Derbi drd evo, istumakorkeus 83cm eli toooosu matala. Itellä semmonen. Liikkeelle päästään joko nappistartilla, tai polkaisemalla, tai siis niin mopo käynnistetään. Liikkellee päästään kun painat kytkimenpohjaan, ja vasemmalla jalalla vaihteen päälle.
- ????
Viddu mitä sontaa ootko käyttäny huumeita?
- kiesus:tietää
olet kyllä niin lyhyt persjalkainen ämmä että kannattais hommata joku tossu manki suosiolla.
- vitunpersaurus
ookko aineissa vaiko äidinkieli hakusessa?
Helkama volteri sähkömopo, ajo ei maksa mitään ja käy ja kulkee aina.
60km per lataus riittää hyvin. Hyvän näköinen ja hinnat lähtee 1000e ylöspäin, löytyy käytettyinä mm. Nettimotosta- blondi99
Pölli jopo itelles pimpukka!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492278- 261993
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271485Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161394- 1211361
- 181045
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107894Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78876Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333863