KEPUlit jo kuolasivat eilen kiimaisina, että hallitus hajoaa. Toisin kuitenkin kävi. Hallitus osoitti jälleen vastuunkantoa ja Vasemmistoliitto yhdessä opposition kanssa raukkamaisuutta.
Hallitus osoitti jälleen kerran pystyvänsä vaikeisiinkiin päätöksiin. Ei olisi ihme, jos nykyinen hallituspohja jatkaisi seuraavien eduskuntavaalien jälkeenkin.
Hallitus osoitti jälleen vastuunkantoa - KEPU itkee oppositiossa
4
<50
Vastaukset
- kepun hajoitussijoit
Nykyinen hallitus on selvinnyt arvosanalla kiitettävä, olosuhteet on ollut huonoimmat mahdolliset. Kepulaisella kyläpolitikoinnilla kerättäisiin pekkarisen risuja metsästä ja köyhdyttäisiin entisestään. Katainen on osoittautunut todelliseksi valtiomieheksi. Harmi, kun eivät kepuloiset valineet Väyrystä puheenjohtajaksi, olisi kiva katsoa Väyrysen alahuulen väpätystä ja itkupotkuraivareita.
- Kana-aulis
Kansa kiittää hallitusta äänestämällä keskustaa! :))))
- Sammakko Väyrynen
Kana-aulis kirjoitti:
Kansa kiittää hallitusta äänestämällä keskustaa! :))))
Sontaluukkumies, onko joku äänestys menossa?? Mistä näitä homppelikepuja oikein tulee?? Perhon navetoista?
- Hyvä hallitus!
Meillä on nyt hyvä kvintetti hallituksessa. Oli vain hyvä, että Vasemmistoliitto lähti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264