Moi!
Olen 30-vuotias semiprofessional pokerin pelaaja (tarkemmin heads up Omaha on leipälajini.Etsin steikkaajaa (vain yhtä, ei useampaa) joka haluaa ansaita kohtuullisen hyvän tuoton sijoittamalleen pääomalle, jota tarvitaan 500-3000e.
Steikkaaja saa päivittäin sähköpostiinsa tilastot päivän peleistä, sekä maksan päivittäin kyseisen päivätuoton 2% (esim. 1000e pääoma siis tuottaa 20e/päivä)
joko tilisiirtona tai nettilompakkoon Skrill/Neteller.
Elämäntilanteen muutosten pyörteissä piti oma pelikassani käyttää yllättäviin kustannuksiin yms, nyt tekisi mieli palata takaisin hommiin mutta ei taas huvittaisi säästää ensin paria-kolmea kuukautta uutta peikassaa varten.
Aiemmin olen elämästäni elättänyt itseni pokerilla jo vajaat 4vuotta yhteensä,
eli en ole ensimmäistä kertaa näissä hommissa eikä minulla myöskään ole mitään epärealistisia uhkapelikuvitelmia tämän suhteen, vaan selvä homma kyseessä.
Lähtökohtaisesti päivätuotto 7 päivältä viikossa, mutta varaan itselleni oikeuden pitää tarvittaessa 1-2 vapaapäivää viikossa (ilmoitan etukäteen).
Molemminpuolinen kuukauden irtisanomisaika mikäli steikkausdiili halutaan lopettaa. Päivätuotto maksetaan loppuun asti, ja diilin päätteeksi pääoma palautuu steikkaajalle.
Ota yhteyttä jos haluat keskustella asiasta tarkemmin, ei feikeille tai trollaajille, kiitos!
omenapuuq@gmail.com
Steikkaajalle 2% päivätuotto
6
169
Vastaukset
- Stake_me
Lisään vielä sen verran että kyseessä tosiaan on verovapaa tulo, koska pelit tapahtuvat EU:n sisällä.
- 1.3M€ vuodessa
Tämän täytyy olla huijausta.
1000€ sijoituksella voisi vuodessa tehdä 1.3M€.
Joten pelikassan häviäminenkään ei taida haitata, ja että sen uudelleenansaitseminen kestäisi 2-3 kk.
Kova huijjaus - tai mittaamatonta tyhmyyttä.- valoja_tauluun
Mittaamatonta tyhmyyttä sinun vastauksessasi, kyseessä ei ole "korkoa korolle" laskukaava, joten "1.3M€" on täysin väärin laskettu
1000€ sijoitus tuottaa 20€ päivätuoton ja sillä sipuli, ei korolle korkoa.
Mikäli yhteistyö jatkuu vuoden (ilman vapaapäiviä) 365 * 20e = 7300€ - Huijari liikkeellä
valoja_tauluun kirjoitti:
Mittaamatonta tyhmyyttä sinun vastauksessasi, kyseessä ei ole "korkoa korolle" laskukaava, joten "1.3M€" on täysin väärin laskettu
1000€ sijoitus tuottaa 20€ päivätuoton ja sillä sipuli, ei korolle korkoa.
Mikäli yhteistyö jatkuu vuoden (ilman vapaapäiviä) 365 * 20e = 7300€Ei ole huonosti tuokaan, jos seitsenkertaistaa pääoman vuodessa. Mitenkähän näin hyvältä pelaajalta onkaan päässyt pelimerkit loppumaan?
- erfas
Mitähän tekemistä pelaamisella on talletusten kanssa?
- yrityskummi.
ota huomioon, jos et maksa niin perintä nykyään voi sattua.
tuttavani tuttava lainasi, mutta ei maksanut takaisin,
ihmeellisesti käveli päin nyrkkiä joskus syysillalla, leukaluut hajosivat, kymmenkunta leikkausta ja 5 vuoden puhumattomuusaika, yms.
toisella lainaaja ei koskaan ollut tyytyväinen, alko aina vaan vaatimaan lisää,
eli jos oot alta 40 v älä pilaa perheesi ja/tai omaa elämääsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131689Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738