Mistä pidät itsessäsi ? Mistä saavutuksistasi olet ylpeä ? Mitä et muuttaisi itsessäsi ?
Voin itse listata tähän ainakin nämä:
- en pidä itseäni pahan näköisenä. Viimeinkin voin olla suht tyytyväinen kun katson peiliin. Kasvot on sopusuhtaiset etc
- suorista, lähes valkoisista hampaistani. Oon huomannut ettei se kaikille ole niin itsestäänselvyys, ja varsinkin se kun saa kehuja muilta niistä vaikken ennen olekkaan kiinnittänyt niihin huomiota
- olen perusterve, vähän mahaongelmia mutta ratkon niitä parhaillaan. Suvussa ei muita sairauksia kuin psoriaasis
- olen lopettanut tupakoinnin. Luulin tämän olevan mahdotonta, mutta vakituisesti lopetin n 6kk sitten ja kokonaan ilman oon ollut n 4kk
- mulla on vähän kavereita, mut monta ystävää joille voi uskoutua asiasta kuin asiasta
- oon laihtunut melkein 10kg. 6v oon murehtinut painoani ja voinut melkein pahoin katsoessa peiliin. Tämä on jo saavutus, mutta 10kg pois vielä niin oon tavoitepainossa. Bmi:n mukaan oon normaalipainon rajoissa n. 2kg päästä
- oon jaksanut opiskella, ja toivottavasti pääsen nyt syksyllä taas kouluun
Mistä pidät itsessäsi ?
LearningToLikeYourself
0
61
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309