Olisiko kellään käsitystä siitä, kuinka paljon vaihto-opiskelu ajasta (3kk, 6kk, vuosi tms.) Yhdysvalloissa joutuu itse maksamaan. Minkälaisia tukia yliopistolta tai muilta järjestöiltä on mahdollista saada? Tiedän, että hinta riippu paljon siitä, mihin kouluun haluaa. Olisi siis tarkoitus parin vuoden päästä diplomi-insinöörikoulutukseen hakema ja olisi kova kiinnostus käydä ulkomailla opiskelemassa välissä, erityisesti USA siis kiinnostaa. Olisin erittäin kiitollinen informaatiosta!
USA:ssa opiskelun rahoitus
Zoltan
1
180
Vastaukset
- exusa
Jos suomalaisella oppilaitoksella on yhteistyökouluja ulkomailla, niin silloinhan koulusi maksaa sinun lyhyen opiskelusi muualla, jos siis suoritat osan tutkinnosta yhteistyökoulussa. Itse tein näin, 6kk USAssa. Saat ajatla no´rmaalin opintotuen ja korotettua opintolainaa, lennot maksat itse ja tietysti voimassa täytyy olla sairausvakuutus.
Sinun pitää vain anoa opiskeluvaihtoa koulusi kautta, kysy sieltä infoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319