Ranskanbulldoggi
Olemme 6 henkinen perhe Jokioisilta.Äiti,isä ja 4 tytärtä(4,6,10 ja 12v)Hirveä Ranskanbulldoggi kuume ollut jo monta vuotta.Nyt tuntuisi oikealta hetkeltä uusi perheenjäsen luoksemme ottaa :) Meillä on myös Topi,1 1/2 vuotias Labradorinnoutaja.Topi on kiltti ja rauhallinen.Kaikki ihmiset ja eläimet sopivat hänen rinnalleen.Topi on viettänyt aikaa kanin,marsujen,kissojen ja toisten koirien kanssa.Meiltä löytyy myös 4 punakorvakonnaa ja hamsteri.Asumme omakotitalossa jossa pihalla tilaa telmiä.Lenkkireititkin hyviä.Tyttäremme (10&12v) tykkäävät leikkiä koirien kanssa agilitya ja kaikkea muutakin.Isäntä harrastaa metsästystä Topin kanssa joten emäntäkin tarviisi harraste,lenkki,halituskaverin :)Kesät saa telmiä mökillä luonnon rauhassa ei ole pelkoa autoista tai muista ihmisistä siellä.Yksinkään ei tarvii kotona olla kun isäntä kotona lasten kanssa.Emäntä käy koulussa ja tekee sijaisuuksia,paljon vapaata hänelläkin olla uuden koirulin kanssa.Juuri aloitettujen sijaisuuksien vuoksi kuitenkaan ei ole varaa maksaa koko koiran hintaa kerrallaan joten osamaksu olisi hyvä :)Haemme tervettä koiraa,sellaisia pikkujuttuja jotka esim.näyttelytulokseen vaikuttaisi muttei terveyteen ei meitä haittaa,kukapa meistä täydellinen olisi :)Jos sinulta löytyy meille sopiva perheenjäsen otahan yhteyttä :)
Hinta: Osamaksu
Yhteystiedot: Karita Luukkola 0452620766 karitaluukkola@gmail.com
M: Ranskanbuldoggi
nuppu1976
3
203
Vastaukset
- Pieni ehdotus
Kannattaa tulossa oleviakin kysellä niin kerkeää säästellä :)
http://bullavenue.com/pentuja-suunnitelmissa/
http://uniikkibullan.kotisivukone.com/18 - Ranskanbulla :)
Moikka, minulla olisi ranskis vaavi myytävänä.. Laita viestiä jos vielä ajankohtaista! tarhapollo@gmail.com.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164