Olin aiemmin täysateisti-evolutionisti, mutta sitten muuan innokkaasti Raamattua käyttänyt kauhavalainen sai minut yllytetyksi lukemaan sen lävitse ihan vain yleissivistyksen vuoksi. Aloitin puoli v. sitten ja nyt urakka on ohitse.
Ja olen nyt täysin vakuuttunut siitä että Raamattu on aivan liian viisas kirja ollakseen vain ihmisen tekemä.
Miten sen ensi sanatkin "Alussa loi Jumala taivaan ja maan" ovat osoittautueet pitävänsä prikulleen paikkansa nyt kun alkuräjähdys on tieteenkin tunnustama.
Ja fossiilisto kertoo eliöiden ja kasvien vähittäisestä välimuodottomasta ilmaantumisesta maan päälle aivan kuten Genesiksessä kerrotaan.
Mooses ei olisi ikinä kyennyt tätä itse oivaltamaan.
Tulin uskoon kun luin Raamatun lävitse.
106
933
Vastaukset
Jyrrrrrr asialla taas.
- !! !!
Ja kaksi päivää etuajassa. Onkohan niin kännissä että päivätkin menneet sekaisin:D
- Tai.sitten----
!! !! kirjoitti:
Ja kaksi päivää etuajassa. Onkohan niin kännissä että päivätkin menneet sekaisin:D
Kännissä varmaan jutuitaan päätellen.
- Armosta pelastettu
Hienoa! Jumala tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuvat. Kaikille vaan ei pelastus kelpaa, mikä on erittäin surullista.
- Niinsevaanonpi
Pelastusta kuitenkin tarjotaan. Kuulkoot tai olkoot kuulematta!
- Jeesusarmahtaa
Eivät meidän isämme Egyptissä painaneet mieleensä sinun ihmeitäsi, eivät muistaneet sinun monia armotekojasi, vaan niskoittelivat meren rannalla, Kaislameren rannalla.
- Jeesusarmahtaa
Herralle kelpaavat ne, jotka häntä pelkäävät, ja jotka hänen laupiuteensa uskaltavat.
- susjermottaa
Vierasta pelätään , tuttuun turvataan, sanoi Styyrakki
- Kiitoslisää
Tällaisia lisää, kiitos!
- Kokemusta.on
Mikäli haluatte päästä eroon naurettavasta uskostanne, lukekaa raamattu läpi, mieluummin kahteen kertaan. Sen jälkeen seuraatte 10 vuotta tällaista pellepalstaa, niin takaan ,että lapsekkaasta uskostanne ei ole mitään jäljellä.
- ewfedqwedqd
Raamatussakin sanotaan jotain tällaista, että voi sitä poloista, joka jotain menee takailemaan toisen puolesta.
Raamattu kertoo juuri sellaisista ihmisistä, kaikenlaisista, jollaisia nykyäänkin on. Et ole tainnut itse lukea sitä läpi, koska et itseäsi siitä tunnista.
- Varo_mitä_toivot
Kreationismipalstan Jyrväntappi Jehovantodistajatollo Jyri se on näköjään jaksanut trollailla. Mutta juu sellaista on kyllä kuultu useasti, että Raamatun lukemisen jälkeen usko on ihmisestä kaikonnut ja järki siis on voittanut. Jyrväsyylän trollailu kääntyy häntä itseään vastaan.
- AstrologiSuni
Lue Teuvo Sunin piikkipensaskirja niin takuulla menetät uskosi.
- Jeesusarmahtaa
Herran armotöitä minä julistan, Herran ylistettäviä tekoja, kaikkea, mitä Herra on meille tehnyt, suurta hyvyyttä Israelin heimoa kohtaan, mitä hän on heille osoittanut laupeudessansa ja suuressa armossansa.
- Jeesusarmahtaa
Sillä laki on Moseksen kautta annettu: armo ja totuus on Jesuksen Kristuksen kautta tullut.
- Jeesusarmahtaa
Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.
Raamattuhan on hyvn mielenkiintoinen kirja
Jeremia käskee syödä hänen sanoja, Hedekieliä kehoitettiin syömään koko kirjakäärö, Viisauskirjassa Viisaus joka jo aikojen alustaa sanoo olleensa, kehoittaa syömään viisautta, eli itseään. Evankelimissa Jeesus käskee syödä hänen lihaa ja verta.
Tästä voi sitten tehdä jotain johtopäätöksiä siitä, mikä on lihallista ja mikä hengellistä.- Jeesusarmahtaa
Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.
- Jeesukseenluottava
Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.
- Toivontähden
Tällaiset todistukset ovat mainioita. Jokainen ateisti voi niistä saada toivoa.
- Jeesukseenluottava
Siihen aikaan Jeesus johtui puhumaan sanoen: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille.
- Jeesusarmahtaa
Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
- Jeesusarmahtaa
Niin sinun pitää tietämän, että Herra sinun Jumalas on Jumala, uskollinen Jumala, pitäväinen liiton ja laupiuden niiden kanssa, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä, tuhanteen polveen,
- KiitänJeesustasiitä
Jumala on uskollinen. Se on valtava asia. Ihmiset hylkäävät, Jumala ei!
- Jeesusarmahtaa
Nyt siis, jos minä muutoin olen armon löytänyt sinun edessäs, niin osota nyt minulle sinun ties, että minä sinun tuntisin ja löytäisin armon sinun edessäs: ja katso kuitenkin, että tämä väki on sinun kansas.
- Jeesusarmahtaa
Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
- Jeesusarmahtaa
Hän on kallio, hänen työnsä ovat laittamattomat, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikiat; vakaa on Jumala, ilman kaikkea vääryyttä, hän on vanhurskas ja oikia.
- Jeesusarmahtaa
Paitsi Kalebia Jephunnen poikaa, hän näkee sen, hänelle minä annan sen maan, jonka päälle hän astunut on, ja myös hänen lapsillensa, että hän uskollisesti seurasi Herraa.
- jacopusIII
Samanlaisia kokemuksia. En ole koskaan ollut mikään ateisti saati uskovainenkaan, vaan pikemminkin en ole juuri ajatellut asiaa tai se on ollut joku kaukainen mutta "kunnioitettava" asia.
Olen lukenut Raamattua nyt reilun vuoden ja olen päässyt yli puolenvälin. Hidas tahti joo, mutta tapanani on lukea sunnuntaisin ainakin 10 sivua. Normaalisti luen kirjat varmaan 10x nopeudella, mutta pohdiskelen ja mietin sanoja enemmän samalla. Kyllä minä sen loppuun luen.
Kyllä se on poikkeuksellinen teksti, verrattuna mihin tahansa muuhun muinaiseen tekstiin. Viisauksia kirja täynnä ja johdonmukainen läpikotaisin. Ymmärrän kyllä, miksi se vaikuttaa ristiriitaiselta, sekavalta ja typerältä sellaiselle, joka ei edes halua uskoa. Sellaiselle, joka on vihaa täynnä eikä halua nähdä omia puutteitaan tai syntejään. Raamattu kutsuu näitä henkilöitä nimellä mm. "hullu, jumalaton, ymmärtämätön" (1933 käännöksessä)
Kaikki on Raamatussa kerrottu, ja ihmiset ovat täsmälleen kuten siellä on kuvattu. Lukeminen vahvistaa uskoani, vaikka olen aina pitänyt itseäni kriittisenä ja fiksuna. Se on vaarallinen ajattelutapa joka sokeuttaa ja Raamattukin varoittelee tästä. Taitaa olla niin, että suurin osa ateisteista tätä ymmärrä, vaan he todella kuvittelevat olevansa älykkäitä, tieteellisesti ajattelevia ym. muuta.
Harva ateisti on Raamattua kokonaan pohdiskellen lukenut, vaikka toisin väittää. Suosittelen kuitenkin.- Kertoisitko
"Jumala palkittiin etsintäsi!"
Kuka palkitsi Jumalan? Kertoisitko kirjoitti:
"Jumala palkittiin etsintäsi!"
Kuka palkitsi Jumalan?Jumala palkitsee etsintäsi.
Niin se piti olla.- AamenkiitosJeesus
Voi kun ihmiset olisivat yhtä avoimia kuin sinä.
- Jeesusarmahtaa
Sinun käsiis annan minä henkeni, sinä olet minun lunastanut, Herra, sinä totinen Jumala.
- AamenkiitosJeesus
Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni.
- AamenkiitosJeesus
AamenkiitosJeesus kirjoitti:
Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni.
Jeesus todellakin pitää kiinni uskovasta, jos ao. itse niin haluaa.
- Jeesusarmahtaa
Minä laulan Herran armoteoista lakkaamatta, julistan suullani sinun uskollisuuttasi polvesta polveen.
- AamenkiitosJeesus
Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti."
- Jeesusarmahtaa
Jumalalle ei mikään ole mahdotonta.
- puhuvamuul
Paitsi selkokielisen viestin lähettäminen ihmisille ,täytyy tyrvautua kaikenlaisiin tulkkeihin.
puhuvamuul kirjoitti:
Paitsi selkokielisen viestin lähettäminen ihmisille ,täytyy tyrvautua kaikenlaisiin tulkkeihin.
Ikävä kyllä näin on.
- AamenkiitosJeesus
Aamen! Jumala voi!
- hrtolalaine
puhuvamuul kirjoitti:
Lue itse äläkä tulkkeja etsi.
Se joka etsii helmien joukosta punaisia helmiä näkee ne ensimmäiseksi. Sitä löydät miten etsit.
Jos haluat löytää hyviä asioita, löydät niitä. - Tasansata
AamenkiitosJeesus kirjoitti:
Aamen! Jumala voi!
Nyt on sata täynnä.
- violaluna17
Herran sana on tulessa koeteltu, hän on niiden kilpi,jotka häneen turvaavat.
- pitkäänhellari
Kun etsivällä sielulla on vähän Jumalan sanaa tarjolla niin pienikin vihje tai palanen evankeliumia koskettaa sisintä.
Olin aikoinaan evankeliumin työssä Venäjällä ja sain kuulla mitä ihmeellisempiä todistuksia, jotka meistä Sanan alla paatuneista saattavat kuulostaa mitättömiltä.
Eräs karjalaismummo kertoi nähneensä lapsena ruttuisia, kellastuneita ja repaleisia kuvaraamatun sivuja, joita ei ollut monta ja ne oli rutattuna jossain roskalaatikon pohjalla. Oli ehtinyt silmäillä muutamaa sivunriekaletta jonkun verran ja lukea rivejä. Kuitenkin niiden tarkempi tutkiminen oli evätty, mutta pyhien sivujen kuvat ja muutama sana olivat jääneet sisimpään ja pitäneet yllä janoa taivasasioita kohtaan ja synnyttäneet uskon, että on olemassa Jumala ja jotain pyhää. Sitten NL romahti ja Suomesta saapui evankelistoja ja tämä jo vanhus otti välittömästi Jeesuksen vastaan henkilökohtaisena Vapahtajanaan jo kai ensimmäisessä tilaisuudessa.
Sitten tapasin Siperiasta Karjaan muuttaneen venäläisen naisen, joka saadessaan ensikertaa Raamatun käteensä tiesi että hänen käteensä ojennettiin kirja, jossa on Totuus.
Muistan myös erään arojen ja kasakkatulien kasvattaman miehen 1980-luvun alussa. Hän oli kommunisti, mutta sanoi että Pravdassa (Totuus) on totta vain vuosiluku ja päivämäärä. Oli kommunisti sen vuoksi, että saa nauttia jonkinlaisia yhteiskunnallisia etuuksia ja elää ihmisarvoista elämää. Mies oli jo keski-ikäinen, mutta kertoi lapsuudestaan ikimuistoisen tapauksen. Oli nähnyt jossain univormuisen saksalaisupseerin joka oli polvistunut ristiinnaulitun kuvan edessä ja suureen ääneen rukoillut ja ylistänyt Jumalaa. Paikalla oli levännyt konkreettinen pyhyyden ilmapiiri ja poika oli aistinut Jumalan läsnäolon. Tämäkin mies sai Jumalan sanaa ja kävi usein kylässä ja juteltiin silloin ankarasti kielletyistä uskonasioista. Mies muutti sitten pois syvemmälle maata ja en tiedä miten hänen totuuden etsintänsä sitten päätyi. Hänen mieltään kiehtoi myös islamin usko koska vaimo, jo edesmennyt oli ollut taustaltaan muslimisuvusta.
Olisi sitä paljon muutakin kerrottavaa, mutta nämä tulevat tässä näin äkkiä mieleen pitkän uskotaipaleen ajoilta.- KiitosJeesukselle
Voisit kertoa enemmänkin näitä kertomuksia.
- Jeesusarmahtaa
Minä olen hyvän kilvoituksen kilvoitellut, juoksun päättänyt, uskon säilyttänyt.
- Jeesusarmahtaa
Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.
- Jeesusarmahtaa
Minä olen tullut valkeudeksi maailmaan, ettei yksikään, joka minuun uskoo, jäisi pimeyteen.
- Se.todettu.on
Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.
- AamenkiitosJeesus
Se.todettu.on kirjoitti:
Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.
"Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat."
- Juttuhieno
Hieno juttu!
- Ierika
Uskonto ja raamattu onkin lapsenkaltaisille eli yksinkertaisille tarkoitettu. Parane pian.
- AamenkiitosJeesus
Mutta kun Jeesus sen näki, närkästyi hän ja sanoi heille: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta.
- AamenkiitosJeesus
mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.
- AamenkiitosJeesus
Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan.
- AamenkiitosJeesus
Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan.
Aamen! - AamenkiitosJeesus
Olkaa lujat ja rohkeat, älkää peljätkö älkääkä säikähtykö heitä, sillä Herra, sinun Jumalasi, käy itse sinun kanssasi; hän ei jätä eikä hylkää sinua."
- AamenkiitosJeesus
Katso, Herra, Herra auttaa minua; kuka minut syylliseksi tuomitsee? Katso, kaikki he hajoavat kuin vaate; koi heidät syö.
- AamenkiitosJeesus
Älkää panetelko toisianne, veljet. Joka veljeään panettelee tai veljensä tuomitsee, se panettelee lakia ja tuomitsee lain; mutta jos sinä tuomitset lain, niin et ole lain noudattaja, vaan sen tuomari.
- AamenkiitosJeesus
Anna siis anteeksi tämän kansan pahat teot suuressa armossasi, niinkuin sinä ennenkin olet anteeksi antanut tälle kansalle, Egyptistä tänne saakka."
- AamenkiitosJeesus
Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.
- AamenkiitosJeesus
Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.
- Oikeaa.puhetta
Oikeaa puhetta!
- Aamenaamenaamen
Aamen! Jumala voi umpiateistinkin pelastaa!
- Aamenaamenaamen
Jumalalle on kaikki mahdollista, sillä hän on JUMALA!
- gfhgjgjdfj
Hyvä, että luemme Raamattua. Sen lukemista ei pitäisi koskaan lopettaa. Se ei ole kirja, jota ymmärtäisi yhdellä lukemisella. Tärkeää on myös se, mitä versiota lukee. King James Version on kai se ainut luotettava Raamattu. Suomen 30-luvun kirkkoraamatustakin on poistettu useita jakeita ja sanoja, ja 90-luvun väännöstä ei kannata mainitakaan. Biblegateway.com on hieno ilmainen palvelu. Siellä voi lukea KJV-Raamattua, tulostaa kopion itselleen, ja kuunnella ammattitaidolla luettua tekstiä. Minulla on monasti tuo taustalla, kun teen vaikka käsitöitä. Työmatkakuuntelemiseenkin tuo sopii paremmin kuin vaikka joku ylenannon uutistenpimennyspläjäys.
Jeesus tulee pian noutamaan pois kristityt ja viattomat lapset. Oletteko varautunut siihen, että oma lapsenne tai lapsenlapsenne saattaa yhtäkkiä kadota? Varmaan haluaisitte itse olla joukossa mukana, eikä jäädä tänne antikristuksen kynsiin.- kuinvarasyöllä
Israelin tapahtumista näemme että ylösoton aika on lähellä. Israelissa neuvoteltiin jo rauhansopimuksesta ja USA:n lähetystökin siirretiin jo.
https://www.youtube.com/watch?v=MCRK_mdWGTU
- jooeijeesusta
Luettuani raamattua totesin sen muinaiseksi satukirjaksi, tarinakokoelmaksi. Paljon seksiä ja väkivaltaa tosin.
Aika hassua jos joku asettaa sen vaikkapa Sinuhe Egyptiläisen edelle. Sekin on uskottavampi ja jäsennellympi.- Ei.väkisin.ei
Sinä olet esimerkki ihmisestä, joka ei välitä omasta hyvästä iankaikkisuudessa.
- harhaisten.houreita
Ei.väkisin.ei kirjoitti:
Sinä olet esimerkki ihmisestä, joka ei välitä omasta hyvästä iankaikkisuudessa.
Hyvä ohje on se, ettei harhaisen houreisiin ole syytä lähteä mukaan ja tämä pätee myös sinun osaltasi.
Tai kuten kirjailija Pentti Haanpää sen sattuvasti sanoi "hullun kirveeseen ei ole syytä jatkaa vartta". - Miksi.niin
harhaisten.houreita kirjoitti:
Hyvä ohje on se, ettei harhaisen houreisiin ole syytä lähteä mukaan ja tämä pätee myös sinun osaltasi.
Tai kuten kirjailija Pentti Haanpää sen sattuvasti sanoi "hullun kirveeseen ei ole syytä jatkaa vartta".Ihminen, kuten sinä turvautuu herjaamiseen, kun taito asialliseen ja toista kunnioittavaan keskusteluun puuttuu. Vahinko. Sääli.
- Asioitaseuraillut
Miksi.niin kirjoitti:
Ihminen, kuten sinä turvautuu herjaamiseen, kun taito asialliseen ja toista kunnioittavaan keskusteluun puuttuu. Vahinko. Sääli.
Ateisteille, usealle heistä on tyypillistä tuo pilkkakirveeseen tarttuminen.
- ei.enää.kivityksiä
Olin aiemmin hurskas uskovainen, mutta sen jälkeen kun luin Raamatun etukannesta takakanteen ja pari usko.vainen nimimerkin kommenttia erään Suomi24:n Uskonto -osiosta, minusta tuli järki-ihminen ja lopetin moisen huuhaan kanssa pelehtimisen. Nyt tunnen suurta rauhaa mielessäni ja koen olevani oikealla tiellä totuuteen ja elämään. Tehkää tekin parannus ja luopukaa vääristä opeista, sillä ne ovat kauhistus ja vievät rikoksen teille ja turuille.
- Onnellinen.uskova
Itse sain rauhan ja onnen, sekä todellisen tarkoituksen elämälleni, kun vastaanotin Jeesuksen elämääni. Ei tarvitse turruttaa enää elämää päihteillä, eikä tarvitse tavoitella itsetuhoa. Kiitän siitä syvästi Jeesusta.
- Aamenaamenaamen
Onnellinen.uskova kirjoitti:
Itse sain rauhan ja onnen, sekä todellisen tarkoituksen elämälleni, kun vastaanotin Jeesuksen elämääni. Ei tarvitse turruttaa enää elämää päihteillä, eikä tarvitse tavoitella itsetuhoa. Kiitän siitä syvästi Jeesusta.
Aamen!
- AamenkiitosJeesus
Totuuden huulet pysyvät iäti, mutta valheen kieli vain tuokion.
- AamenkiitosJeesus
Katso, kämmenen leveydeksi sinä teit minun päiväni, ja minun elämäni on sinun edessäsi niinkuin ei mitään. Vain tuulen henkäys ovat kaikki ihmiset, kuinka lujina seisokootkin.
- AamenkiitosJeesus
Ja sinuun turvaavat ne, jotka sinun nimesi tuntevat; sillä sinä et hylkää niitä, jotka sinua etsivät, Herra.
- AamenkiitosJeesus
Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, Herra, jolloin minä lähetän nälän maahan: en leivän nälkää enkä veden janoa, vaan Herran sanojen kuulemisen nälän.
- AamenkiitosJeesus
Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
Aamen!- Nebukd
Aivan. Hihhulin usko ei ole muuta kuin näiden samojen fraasien loputon pöpöttäminen - lopeta pöpötys ja uskosi katoaa.
- Ei.mulla.muuta
Nebukd kirjoitti:
Aivan. Hihhulin usko ei ole muuta kuin näiden samojen fraasien loputon pöpöttäminen - lopeta pöpötys ja uskosi katoaa.
Samaa mieltä palstahäirikkö pahinta sorttia.
- Ei.mullakaan.muuta
Ei.mulla.muuta kirjoitti:
Samaa mieltä palstahäirikkö pahinta sorttia.
Sanasi sopivat nimenomaan sinuun itseesi.
- KunniaJumalalle
Kunnia ja kiitos Jumalalle, joka yhä vielä pelastaa ihmisiä!
- Eikiitosjeesus
Ei pelastanut edes Titanicista tai concordesta, ei.
Se kyttä ja kaikkivaltias hoitaa hommansa kyllä surkeasti. Hukkuneitakin on enemmän kuin aikoihin.
- AamenkiitosJeesus
Suuri on Jeesuksen armo! Murhaajat, varkaat ja huorintekijät, rienaajatkin saavat syntinsä anteeksi, kun kääntyvät Jeesuksen puoleen!!!
- iasnfioas
Se joka pahalle pahaa tahtoo,on itse sillä samalla tiellä. Pienenä viisauden vinkkinä vaan ;)
- Eikiitosjeesus
Olin kuunnellut lapsuuteni raamatun tarinoita mielenkiinnolla. Joskus 10v paikkeilla kun aloin ajatella itsenäisesti, tajusin että kyseessä on satukirja. Eikä lisäperhtyminen ole antanut pienintäkään aihetta muuttaa kantaa.
- AamenkiitosJeesus
Se on Jumalan ihme, että ihminen tulee uskoon.
- Hämmästyttääkummastuttaa
Kieltämättä se ihmetystä herättää ympäristössään:)
- AamenkiitosJeesus
Hämmästyttääkummastuttaa kirjoitti:
Kieltämättä se ihmetystä herättää ympäristössään:)
Se on AINA suuri IHME, että ihminen vapautuu Perkeleen vallasta ja että hänestä tulee Jumalan lapsi.
- Eikiitosjeesus
Sekoamisia vain tapahtuu, heikot sortuu elon tiellä.
Luin raamattua ja totesin hyvin pian että eihän tässä ole mitään järkeä.
- Rönkkeni
Melkoinen röntgenkatse tyypillä..
- Pitkäänpalstalla
Ennen sanottiin aina, että "olipas väkevä todistus".
- AamenkiitosJeesus
"Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."
- niinsevaanonpi
Jos poika on oletettuun isäänsä tullut on uskottavuus heikoissa kantimissa.
- SuurikiitosJeesukselle
On upeaa, että Jumala voi pelastaa ateistinkin!
- AamenkiitosJeesus
Ja hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat vakaat ja todet, ja Herra, profeettain henkien Jumala, on lähettänyt enkelinsä näyttämään palvelijoilleen, mitä pian tapahtuman pitää.
- AamenkiitosJeesus
"Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt."
- AamenkiitosJeesus
Sen jälkeen minä kuulin ikäänkuin kansan paljouden suuren äänen taivaassa sanovan: "Halleluja! Pelastus ja kunnia ja voima on Jumalan, meidän Jumalamme."
- AamenkiitosJeesus
ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta."
- AamenkiitosJeesus
Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,
- Anonyymi
Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt."
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955