dodih kaksoset mikä on paras leffa...
1.huumorillisesti
2.koskettavin
3.romanttisin
4.paras action
kiitos villipedoille X)
Paras Leffa?
7
15786
Vastaukset
- Gem-86
1.huumorillisesti: En muista leffan nimeä, mutta joku Ohukainen&Paksukainen filmi se oli. Nauroin niin hitosti! Heh heh hee!
2.koskettavin: Kuudes aisti. Tuli eilen TV:stä. Syvällinen juttu, jonka tasot täytyy ymmärtää.
3.romanttisin: Sumujen silta. Vanha nyyhkis, jonka lainasin DVD-versiona. Tällä kertaa itkettiin niin helevetisti! Nyyh hyyh!
4.paras action: Die Hard 1! Meno oli niin kovaa, että vieläkin silmissä "sädehtii".- etsii vaan ei löydä
Mistä löysit elokuvan Sumujen Silta DVD-version?
- kaksostyttö87
minä tykkään aika monenlaisista elokuvista, mutta.
1. huumorillisesti paras leffa on se, jossa on Leslie Nielsen agenttina.
2. koskettavin elokuva on Bridget Jones, jokaisen sinkun must.
3. Romanttisin on tietysti Titanic, vaikken siitä en enää elokuvana tykkää.
4. Paras actionleffa on Tappava ase 1-4 - katselen leffoja. eli oon s...
jaa... huumorillisesti ehkäpä... joku hugh grant-leffa. ne kaikki on tosi hyvii..
koskettavin on varmaa.. en tiiä, mut oon joskus itkeny leffan-> rautanaamio lopus...
romanttisin varmaan titanic, mut se on niin loppuunkulutettu.. eikun! Lost in Translation.. se on mahtava!=) ja sit action.. varmaa joku vanha schwarzenegger-leffa. näinh - embbu
laitot aika hankalan.. jos puhutaan komediost ni miss kovis. siitä löytyy vähä romantiikkaa ja actionia!tai pekka ja pätkä..ne kaikki on hyvii!!! romanttisin on titanic tai romeo ja julia,tuli ainaki pienempänä itkettyy! ja actioni on hurjapäät!!!jos kauhuu ni texasin moottorisaha murhaaja ja uinu,uinu lemmikkini on parhaat!tosta koskettavasta en tiiä.. ei oo tullu aateltuu.
- Kaksostypykkä-88
1. Huumorillisesti paras leffa on IHAN EHDOTTOMASTI NUIJA JA TOSINUIJA. Se on nähty noin 500 kertaa. Enkä muuten liioittele, ainakaan kovin paljoa.
2. Koskettavin voisi olla se MTV3:n viimekertanen maanantaileffa eli Hiljaiset sillat.
Arvostelussa luki että leffa on suunnattu aikuisille naisille ja vaikka se vähän arveluttikin niin katoin silti sen ja kyllä kannatti!
3. Romanttisin on tää kaikkien nyyhkäreiden äiti elikkäs Taitänic (Titanic). Se on ihan must ja vieläkin jaksaa itkettää vaikka oon nähny senkin aika monta kertaa.
4. Paras action on varmastikin Terminator 3 jota olin ihan elokuvissa asti kattomassa. Ei se ehkä telkkarissa olisi niin vaikuttava, mutta isolta screeniltä oli hienoa katsoa taka-ajo kohtauksia ja jättikokoista Arskaa =)
Loistavat repliikit, kuten klassikko "Talk to the hand" jäivät mieleen. - Funeralheart
1. Huumorillisesti luultavasti 'Corky Romano'
2. Koskettavin 'Somewhere In Time'
3. Romanttisin 'Somewhere In Time'
4. Toimintaa parhaimmillaan 'Equilibrium'
Bonus 5. Kauhu tällä hetkellä 'The Mist'.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728